کد خبر : 61584
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 19:18
-

اولین قهرمانی پسکارا در کوپا

اولین قهرمانی پسکارا در کوپا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پسکارا توانست برای نخستین بار جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد. شب گذشته و در فینال سی‌ویکمین دوره مسابقات کوپا ایتالیا تیم‌های فوتسال پسکارا و آستی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتسال پسکارا موفق شد حریف خود را در ضربات پنالتی شکست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال پسکارا توانست برای نخستین بار جام قهرمانی کوپا ایتالیا را بالای سر ببرد. شب گذشته و در فینال سی‌ویکمین دوره مسابقات کوپا ایتالیا تیم‌های فوتسال پسکارا و آستی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتسال پسکارا موفق شد حریف خود را در ضربات پنالتی شکست دهد و بعد از دو بار ناکامی در فینال برای نخستین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

دو تیم شب گذشته در شرایطی مقابل هم قرار گرفتند که در فینال سال گذشته آستی موفق شده بود پسکارا را ۶ بر ۵ شکست دهد. همچنین آستی دیدار رفت لیگ را نیز ۴ بر ۳ به سود خود به پایان برده بود.

بازی در حالی به سود پسکارا به پایان رسیده بود که دو تیم در وقت‌های عادی و اضافه به تساوی ۱ بر ۱ دست پیدا کرده بودند. ادگار برتونی در ثانیه ۱۰ بازی برای آستی و مائورو کانال در دقیقه ۳۰ برای پسکارا در این دیدار گل‌زنی کردند. در ضربات پنالتی نیز لیندرو کوزولینو و رودریگو روشا داسیلوا برای پسکارا و خولیا د اولیویرا برای آستی موفق عمل کردند. مائورو کانال، مانوئل کرما و ادگار برتونی ضربات پنالتی خود را از دست دادند. بدین ترتیب پسکارا با نتیجه کلی ۳ بر ۲ توانست به پیروزی دست پیدا کند.

همچنین در این دیدار چیمانگوینهو با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

پسکارا پیش از این دو بار در فینال حاضر شده بود که دو باخت ۵  بر ۶ مقابل لازیو (۲۰۰۳) و آستی (۲۰۱۵) حاصل آن بود و این نخستین قهرمانی این تیم به حساب می‌آید. آستی نیز قبل از این ۲ بار در فینال حضور داشت و موفق به کسب دو عنوان قهرمانی شده بود.

در تاریخ کوپا اینالیا تیم فوتسال تورینو با ۵ قهرمانی پرافتخارترین تیم است.

در پایان این مسابقات، مائورو کانال با ۵ گل در صدر جدول گل‌زنان قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.