کد خبر : 61485
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 اسفند 1394 - 1:10
-

بهترین بازیکن جام‌جهانی به لیگ کرواسی پیوست

بهترین بازیکن جام‌جهانی به لیگ کرواسی پیوست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوینیر دومینگز نتو ملقب به نتو با پیوستن به تیم فوتسال اسپلیت تومی کرواسی، دوباره به فوتسال اروپا بازگشت. این بازیکن ۳۴ که متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۱ (۱۴ شهریور ۱۳۶۰) در اوبرلندیا برزیل است، بعد از دو فصل دوری از فوتسال اروپا دوباره به قاره سبز بازگشت. نتو سابقه بازی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، دوینیر دومینگز نتو ملقب به نتو با پیوستن به تیم فوتسال اسپلیت تومی کرواسی، دوباره به فوتسال اروپا بازگشت. این بازیکن ۳۴ که متولد ۵ سپتامبر ۱۹۸۱ (۱۴ شهریور ۱۳۶۰) در اوبرلندیا برزیل است، بعد از دو فصل دوری از فوتسال اروپا دوباره به قاره سبز بازگشت. نتو سابقه بازی در تیم‌های اتلتیکو مینیرو (برزیل)، میناس (برزیل)، اولبرا (برزیل)، اینتر موویستار (اسپانیا)، مالوی (برزیل)، کورنا (برزیل)، سانتوس (برزیل)، گازپروم (روسیه) و کورینتیانس (برزیل / آخرین باشگاه) را در کارنامه دارند. وی که از سال ۲۰۰۴ در ترکیب تیم ملی فوتسال برزیل بازی می‌کند موفق شده است همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام‌جهانی ۲۰۱۲ و مقام سومی جام‌جهانی ۲۰۰۴ دست پیدا کند. همچنین مدال طلای مسابقات پان‌آمریکن ۲۰۰۷ و طلای کوپا آمریکا ۲۰۱۱ تنها بخشی از افتخارات این عجوبه برزیلی با تیم ملی کشورش است.

بهترین بازیکن جام‌جهانی ۲۰۱۲، افتخارات باشگاهی فراوانی نیز در کارنامه خود دارد. از جمله این افتخارات می‌توان به ۲ مقام قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا همراه با اینترموویستار، ۴ قهرمانی جام بین‌قاره‌ای باشگاه‌ها همراه با اینترموویستار، یک قهرمانی برزیل اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.