کد خبر : 61626
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 - 10:49
-

طاهری:اوایل فروردین به عراق می روم/ قراردادم با منصوری به پایان رسیده است

طاهری:اوایل فروردین به عراق می روم/ قراردادم با منصوری به پایان رسیده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش فوتسال ایران با تائید خبر پیوستنش به تیم گاز عراق گفت: طبق توافق با مدیرعامل باشگاه گاز، در مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه های عراق همراه این تیم خواهم بود. وی ادامه داد : اواخر فروردین ماه سال ۹۵ عازم عراق می شوم تا با تیم گاز عراق

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ملی پوش فوتسال ایران با تائید خبر پیوستنش به تیم گاز عراق گفت: طبق توافق با مدیرعامل باشگاه گاز، در مرحله نهایی لیگ فوتسال باشگاه های عراق همراه این تیم خواهم بود.

وی ادامه داد : اواخر فروردین ماه سال ۹۵ عازم عراق می شوم تا با تیم گاز عراق در پنج مسابقه لیگ این کشور شرکت کنم.

طاهری درباره شناخت از تیم گاز عراق اظهار داشت: کادر فنی این تیم، عراقی است و مسئولان این باشگاه قصد دارند، فرید نمازی بازیکن فصل گذشته حفاری خوزستان را به خدمت بگیرند تا بتوانند نتایج خوبی را در لیگ این کشور به دست آورند.

وی درخصوص وضعیت قرارداد خود با باشگاه شهید منصوری قرچک افزود: قراردادم با این باشگاه به اتمام رسیده است اما با توجه به اینکه هنوز زمان آغاز فصل آینده لیگ برتر مشخص نیست، با هیچ باشگاهی وارد مذاکره نشده ام.

ملی پوش فوتسال ایران در خصوص پاداش قهرمانی جام ملت های آسیا گفت: قرار است در مراسمی از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تجلیل شود، اما هنوز زمان این مراسم مشخص نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.