کد خبر : 61614
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 - 10:12
-

پوشاک ایتالیایی بر تن ملی پوشان/با مالت هم اسپانسر شدیم!

پوشاک ایتالیایی بر تن ملی پوشان/با مالت هم اسپانسر شدیم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های تحت نظارت فدراسیون فوتبال صاحب اسپانسر جدید پوشاک شدند. بعد از کشمکش های فراوان قرار شد فدراسیون فوتبال برای تامین پوشاک تیم های ملی با شرکت جیووا همکاری کند.ظاهرا کمیته بازاریابی و علی کفاشیان به این نتیجه رسیدند که پیش نویس قرارداد را برای تائید نهایی به ایتالیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم های تحت نظارت فدراسیون فوتبال صاحب اسپانسر جدید پوشاک شدند.
بعد از کشمکش های فراوان قرار شد فدراسیون فوتبال برای تامین پوشاک تیم های ملی با شرکت جیووا همکاری کند.ظاهرا کمیته بازاریابی و علی کفاشیان به این نتیجه رسیدند که پیش نویس قرارداد را برای تائید نهایی به ایتالیا فرستاده شود و البته این اتفاق افتاده است . در ازای این قرارداد شرکت جیووا همه پوشاک تیم های ملی در رده های مختلف آقایان و بانوان را تامین خواهد کرد.
در مذاکراتی که فدراسیون فوتبال با برند معتبری چون آدیداس داشت متوجه شد برای تامین لباس های تیم های ملی در رده های سنی مختلف باید سالی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار هزینه کند. این ها تنها بخشی از هزینه قطعی لباس های لیست شده بود و شرکت آدیداس این قیمت را تقربیا با تخفیف ۷۰ درصدی لحاظ کرده بود.
قمیت تعیین شده از سوی آل اشپورت ۳۰۰ هزار دلار، هومل دانمارکی ۱۵۰ هزار دلار و شرکت ایتالیایی جیووا ۸۰ تا ۹۰ هزار دلار است. بنابراین طبیعی است رای نهایی به شرکت جیووا داده شود که در لیگ برتر هم اسپانسر چند تیم از جمله راه آهن، سیاه جامگان، سایپا و حتی سپاهان هم شده است. البته اعدادی که در بالا قید شده است تقریبی است و به معنی کیفیت نیست. شاید شرکت جیووا به این دلیل قیمت کمتری به درخواست های فدراسیون فوتبال داده که برایش مهم است اسپانسر تیم ملی شود. به این دلیل که ایران هم اکنون در رنکینگ فیفا تیم اول آسیا به شمار می رود.
گفته می شود فدراسیون لیست تامین لباس معادل ۲ میلیون دلار به جیووا داده که با موافقت آنها همراه بوده و در مقابل فدراسیون ملزم به پرداخت ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار شده است. به طور قطع این ۲ میلیون دلار حاصل جمع قیمت تک فروشی محصولات این برند است که با در نظر گرفتن این موضوع میزان مبلغی که این برند برای تصاحب لباس تیم ملی ایران هزینه می کند بسیار پایین تر از مبلغ فوق خواهد بود.
به نظر می رسد جیووا به چیزی که در خواب هم نمی دید دست یافته است و در حالی که تنها تامین لباس تیم ملی مالت، تیمی که در رده بندی فعلی فیفا پایین تر از تیمهایی نظیر افغانستان، لسوتو، گوام و مالدیو در رده ۱۶۱ جدول ۲۰۰ تیمی فیفا قرار گرفته است را بر عهده دارد با تصاحب لباس تیم ملی ایران می تواند با جهشی بلند به رزومه خود اعتبار زیادی خواهد بخشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

seyed سه شنبه , ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

یعنی در شخصیت تیم ملی هست که همچین برندی رو به تن کنه؟! واقعا برای مسوولین متاسفم

saeed سه شنبه , ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸

واقعا برای فدراسیون متاسفم ایران کشور فقیری نیست همیشه باید خودمونو بد بخت جلوه بدیم