کد خبر : 61667
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 10:12
-

منصوری:آقای افتخاری !شما چرخش‌های سیاسی می‌کنید و دیگران را به جان من می‌اندازید!/یکسری بی مسئولیت صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند

منصوری:آقای افتخاری !شما چرخش‌های سیاسی می‌کنید و دیگران را به جان من می‌اندازید!/یکسری بی مسئولیت صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح روز سه شنبه و با حضور سیدرضا افتخاری، آرش جابری، کریم منصوری، علی طاهری، سعید نجاریان و غفاری تشکیل جلسه داد تا تکلیف زمان شروع لیگ برتر و برنامه مسابقات مشخص شود. این جلسه به خاطر اختلاف نظر اعضا، سه ساعت به طول کشید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال صبح روز سه شنبه و با حضور سیدرضا افتخاری، آرش جابری، کریم منصوری، علی طاهری، سعید نجاریان و غفاری تشکیل جلسه داد تا تکلیف زمان شروع لیگ برتر و برنامه مسابقات مشخص شود. این جلسه به خاطر اختلاف نظر اعضا، سه ساعت به طول کشید و در نهایت مصوب شد تا مسابقات از تاریخ ۱۵ تیرماه ۱۳۹۵ آغاز شود.

نکته جالب این جلسه اما صحبت‌هایی بود که کریم منصوری به زبان آورد. منصوری که تقریبا مخالف تمام پیشنهادات اعضای دیگر بود، همچنین درباره تیم ملی و تعطیلاتی که کادر فنی تیم ملی برای آماده سازی جام جهانی خواسته بود، موضعگیری‌هایی داشت.

منصوری که صدایش را تقریبا تمام افراد حاضر در ساختمان سازمان لیگ فوتسال می‌شنیدند، ابتدای صحبت‌هایش تاکید می‌کرد که به برنامه دیگر اعضای هیات رئیسه رای نمی‌دهد و مخالف این است که مسابقات لیگ به خاطر تیم ملی دو، سه ماه تعطیل شود. وی خطاب به افتخاری و با لحنی تند ادامه داد: ما باید جوابگوی باشگاه‌ها باشیم. حالا اگر یکسری بی مسئولیت صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، شما نباید تحت تاثیر قرار بگیرید.

موضوع دیگر مورد بحث، تعطیل شدن یا تعطیل نشدن لیگ هنگام برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا بود. سعید نجاریان در این خصوص گفت که به خاطر حضور تاسیسات در این بازی‌ها، بهتر است لیگ تعطیل شود ولی منصوری با این پیشنهاد هم مخالفت کرد و گفت که نباید این اتفاق رخ بدهد. استدلال منصوری هم برگزاری با تعویق دیدارهای تیم تاسیسات در لیگ بود.

منصوری همچنین با بیان اینکه ما مدام چوب تیم ملی را می‌خوریم، تاکید کرد: تیم ملی باید به ما کمک کند! من اینجا حافظ منافع باشگاه‌ها هستم. تعطیلی ۸۵ روزه لیگ، شیرازه تیم‌ها را از هم می‌پاشد. وی در ادامه در مقابل استدلال‌های دیگران که می‌گفتند لیگ ما حرفه‌ای است، گفت: کدام یک از ما حرفه‌ای هستیم؟ اصلا حالا که اینطور است من کنار می‌کشم تا شما حرفه‌ای‌ها تصمیم بگیرید.

این عضو هیات رئیسه مجددا رئیس کمیته فوتسال را خطاب قرار داد و گفت: آقای افتخاری! چرا در تلویزیون اعلام می‌کنید که لیگ به خاطر تیم ملی ۴۰ روز تعطیل می‌شود در حالی که مسابقات ۶۶ روز تعطیل خواهد شد. شما گاهی اوقات چرخش‌های سیاسی می‌کنید و دیگران را به جان من می‌اندازید!

منصوری همچنین پیشنهاد تشکیل یک جلسه دیگر برای بررسی شروع زمان لیگ را داشت که در نهایت نجاریان و افتخاری او را قانع کردند در همین جلسه، زمان لیگ را مشخص کنند. مدیرعامل باشگاه منصوری برای دیگر اعضا شرط گذاشت که در صورتی با پیشنهاد آنها موافقت می‌کند که برنامه آنها (شروع لیگ از ۱۵ تیر، کاهش تعطیلات لیگ به خاطر تیم ملی و برگزاری مسابقات در طول مسابقات جام باشگاه‌های آسیا) مو به مو اجرا شود. وی همچنین درخواست کرد که نظر سرمربی تیم ملی هم گرفته شود.

این جلسه در نهایت با این مصوبات خاتمه یافت:

۱ـ قرعه‌کشی مسابقات لیگ روز دهم خرداد ۹۵

۲ـ شروع مسابقات لیگ برتر در تاریخ پانزدهم تیرماه

۳ـ تعطیلی مسابقات لیگ برتر بعد از هفته نهم (پنجم شهریورماه ۹۵) به خاطر اردوی تیم ملی فوتسال

۴ـ کاهش تعطیلات مسابقات لیگ از ۳۰ روز به ۱۵ روز. سرمربی تیم ملی درخواست اردوی یک ماهه قبل از حضور در جام جهانی را داشت که با این درخواست مخالفت شد و قرار شد اردوی تیم ملی ۱۵ روزه باشد.

۵ـ برگزاری اردوهای هفتگی برای تیم ملی قبل از جام جهانی. بازیکنان ملی‌پوش باشگاهی سه روز اول هفته در اختیار تیم ملی خواهند بود.

۶ـ مسابقات لیگ در حین برگزاری جام باشگاه‌های آسیا تعطیل نخواهد شد. در این فاصله فقط یک یا دو بازی معوقه برای تیم تاسیسات بر جای می‌ماند.

هرچند کریم منصوری تاکید داشت که این برنامه قطعا عملی خواهد شد، اما تناقض دیگری که در مصوبات وجود دارد این است که سیدرضا افتخاری اعلام کرد امکان تغییر برنامه مسابقات وجود دارد. افتخاری دیروز گفت که فقط تاریخ شروع لیگ قطعی است و اگر برنامه و تورنمنت خاصی برای تیم ملی فراهم شود، امکان تغییر برنامه لیگ وجود خواهد داشت.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

امثال کریم منصوری تیشه به ریشه فوتسال میزنن.

نام ... چهارشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰

لیگ باید هر چه زودتر برگزار بشه

میلاد چهارشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳

اقای منصوری یادت باشه تیم ملی یه کشور ابرویه یه ملته باید پشتش باشید نه براش خط و نشون بکشید خجالت داره

شما اینجوری که داری پیش میری امروز فردا باید کوله بارتو جمع کنی از هییت ریسه بری

هرسال تو لیگ تیم داری میکنی تیم هفتم هشتمه جدوله .هرسال میای مردم و اهالی فوتسالو میترسونی میگه تیم داری نمیکنی اگر قراره این جوری پیش بره همون بهتر که نباشی تو لیگ

نام ... چهارشنبه , ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

أقای منصوری از اینکه محکم از مواضع باشگاه ها دفاع می کنید تشکر میکنیم آخه کجای دنیا ٨٠ روز لیگ تعطیل می کنند