کد خبر : 61664
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 10:07
-

ناظم الشریعه:با ۱۵ روز نمی‌توان برای جام جهانی آماده شد/ لیگ زودتر شروع شود

ناظم الشریعه:با ۱۵ روز نمی‌توان برای جام جهانی آماده شد/ لیگ زودتر شروع شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره برنامه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر شروع لیگ از ۱۵ تیرماه و فرصت دو هفته‌ای به تیم ملی قبل از جام جهانی، گفت: یک تیم با اردوی دو هفته‌ای نمی‌تواند برای جام جهانی آماده شود. ما باید بازیکنان را مدت زمان بیشتری در اختیار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه درباره برنامه هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال مبنی بر شروع لیگ از ۱۵ تیرماه و فرصت دو هفته‌ای به تیم ملی قبل از جام جهانی، گفت: یک تیم با اردوی دو هفته‌ای نمی‌تواند برای جام جهانی آماده شود. ما باید بازیکنان را مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشیم. برای مسابقات جام ملتهای آسیا بازیکنان را حدود ۲۰ روز در اختیار داشتیم و همه نتیجه آنرا دیدند.

وی افزود: جام جهانی شوخی نیست. هم مسابقات ما سخت‌تر است و هم با قهرمانی در آسیا، انتظارات از ما بالا رفته است. باید طبق برنامه‌های آماده سازی تیم ملی پیش رفت. من قطعا جلسه‌ای با سیدرضا افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) خواهم داشت تا در این‌باره با وی صحبت کنم.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: اگر برنامه‌های ما محقق نشود، از ما انتظار نداشته باشند در جام جهانی نتیجه بگیریم. باید برای تیم ملی اردوها و تورنمنت‌های آماده‌سازی مناسبی قبل از جام جهانی در نظر گرفت.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که «آیا شروع لیگ از ۱۵ تیرماه مناسب خواهد بود یا خیر؟» گفت: لیگ باید زودتر شروع شود. باور کنید لیگ برای ما هم مهم است تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. همانطور که گفتم باید با افتخاری صحبت کنم تا برنامه‌های ما را تایید کند.

وی ادامه داد: نه تنها تیم ملی، که برنامه لیگ باید برای تاسیسات دریایی هم مناسب باشد. تاسیسات هم نماینده ایران در آسیا است. باید برای این تیم هم وقت بگذاریم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.