کد خبر : 61716
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 12:38
-

به جای قال گذاشتن مربیان،از آنها دفاع کردم/توجهی به دوستان دیروز و دشمنان امروز ندارم

به جای قال گذاشتن مربیان،از آنها دفاع کردم/توجهی به دوستان دیروز و دشمنان امروز ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره صحبت‌های کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال علیه وی گفت: عضو کدام هیات رئیسه؟ مگر مجمع انتخابی تشکیل شده که هیات رئیسه مشخص شود؟ بهتر نیست بگوییم یکی از افرادی که در جلسه مدیران باشگاه‌ها دور هم جمع شده‌اند، این حرف را زده است؟ وی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس ترابیان درباره صحبت‌های کریم منصوری عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال علیه وی گفت: عضو کدام هیات رئیسه؟ مگر مجمع انتخابی تشکیل شده که هیات رئیسه مشخص شود؟ بهتر نیست بگوییم یکی از افرادی که در جلسه مدیران باشگاه‌ها دور هم جمع شده‌اند، این حرف را زده است؟

وی افزود: آقای منصوری؛ بهتر نیست شجاعت داشته باشید و بگویید در مقابل خواسته منطقی اهالی فوتسال اعم از مربیان، مدیران و حتی داوران از انجام یک اشتباه، سر باز زدید و با تغییر تاریخ غیر منطقی برنامه قبلی لیگ برتر، سر تعظیم برابر این خانواده فرود آورید؟

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با کنایه خطاب به منصوری ادامه داد: به قول شما در یک برهه از زمان تیم ملی به تایلند باخت و در مقابل، بنده با شجاعت ضمن عذرخواهی از مردم و تقدیم استعفای خود به رئیس فدراسیون فوتبال، تا آخرین لحظه به جای «قال گذاشتن» و عدم پرداخت حق مربیان، از مربیان خود دفاع جانانه کردم و دیدید که همان سرمربی، امروز در کنار کادر تیم ملی آقایان و بانوان چگونه عمل کرد.

ترابیان در پایان تاکید کرد: امروز هم هرجور که بتوانم در حمایت و پشتیبانی تیم ملی مفید به فایده باشم، حرکت خواهم کرد و همچون بازویی در کنار کمیته فوتسال و تیم ملی، منافع کشورم را پاسداری می کنم. من تمرکزم را متوجه جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا و افتخار آفرینی بچه‌های این مرز و بوم می‌کنم و توجهی هم به این «نبش قبر» کردن‌های دوستان دیروز و دشمنان امروز نخواهم داشت.

گفتنی است کریم منصوری روز سه شنبه بعد از جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ با انتقاد از عباس ترابیان گفته بود:بعضی ها یک جانبه صحبت می کنند و در واقع یک تیم هستند که مدام در حال مخالفت کردن هستند. ما از آنها حتی یک نظر سازنده هم ندیدیم؛ افرادی که به من و سعید نجاریان (عضو دیگر هیات رئیسه) می گویند دوقلوهای به هم چسبیده. شما نگاه کنید تیم ملی در جام ملت های آسیا در زمان مدیریت چه کسی ناکام بود و حتی به تایلند هم باخت. آن وقت آقایان را می بینیم که مدام در تلویزیون حضور دارند و انتقاد می کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.