کد خبر : 61686
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اسفند 1394 - 11:49
-

جابری: بازیکنان لیگ از ۵ شهریور ماه در اختیار تیم ملی هستند

جابری: بازیکنان لیگ از ۵ شهریور ماه در اختیار تیم ملی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته فوتسال در خصوص نشست هیات رئیسه و مصوبات آن گفتگو کرد.آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال گفت: قرار بود مجمع انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال روز ۲۴ اسفند ماه برگزار شود که برگزاری این نشست به تعویق افتاد و بدون شک در سال آینده برگزار خواهد شد. از دیگر مصوبات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دبیر کمیته فوتسال در خصوص نشست هیات رئیسه و مصوبات آن گفتگو کرد.آرش جابری، دبیر کمیته فوتسال گفت: قرار بود مجمع انتخاباتی سازمان لیگ فوتسال روز ۲۴ اسفند ماه برگزار شود که برگزاری این نشست به تعویق افتاد و بدون شک در سال آینده برگزار خواهد شد.
از دیگر مصوبات نشست هیات رئیسه سازمان لیگ تصمیم گیری در خصوص برگزاری رقابتهای لیگ برتر فوتسال فصل ۹۵-۹۶ بود که جابری در این باره گفت: مسابقات لیگ برتر از روز ۱۵ تیر ماه ۹۵ استارت خواهد خورد. زمان قرعه کشی را روز ۱۰ خرداد ماه ۹۵ در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.
وی در ادامه بیان کرد: مسابقات لیگ تا ۵ شهریورماه ادامه خواهد داشت و پس از آن بازیکنان لیگ در اختیار کادر فنی تیم ملی خواهند بود تا جهت حضور در جام جهانی کلمبیا، تمرینات خود را پیگیری کنند.
دبیر کمیته فوتسال در پایان گفت: رقابتهای لیگ برتر با حضور ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. ۱۲ تیم از لیگ دسته برتر ودو تیم صعود کننده از مرحله پلی آف لیگ دسته اول در فصل رقابتی ۹۵-۹۶ حضور خواهند داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.