کد خبر : 61758
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 1:28
-

صعود مقتدرانه میزبان به نیمه‌نهایی

صعود مقتدرانه میزبان به نیمه‌نهایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا از امشب (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند) به میزبانی سالن چند منظوره شهر گوادالاخارا آغاز شد. در این مسابقات ۸ تیم برتر نیم‌فصل نخست لالیگا: اینترموویستار، بارسلونا، ال‌پوزومورسیا، بورلا، پالما، سانتاکولوما، ریبرا ناوارا و مانگا حضور دارند. در نخستین دیدار این مرحله، بورلا و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بیست‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا از امشب (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند) به میزبانی سالن چند منظوره شهر گوادالاخارا آغاز شد. در این مسابقات ۸ تیم برتر نیم‌فصل نخست لالیگا: اینترموویستار، بارسلونا، ال‌پوزومورسیا، بورلا، پالما، سانتاکولوما، ریبرا ناوارا و مانگا حضور دارند.

در نخستین دیدار این مرحله، بورلا و سانتاکولوما به مصاف هم رفتند که در پایان بورلا موفق شد ۶ بر ۴ از سد حریف خود بگذرد. پتری (۲ گل)، آنتونیتو، یاگو میگز، چینو و چانو گل‌زنان بورلا در این دیدار بودند. آدولفو (۲ گل) و دنیل سالگادو (۲ گل) نیز گل‌های سانتاکولوما را به ثمر رساندند.

در دیدار دوم شب نخست نیز دو تیم اینترموویستار و پالما با یکدیگر رقابت کردند. این دیدار یک طرفه با نتیجه پرگل ۸ بر صفر به سود اینترموویستار به پایان زسید. بورخا (۲ گل)، رافائل (۲ گل)، اورتیز، دنیل، ریویلوز و دارلان گل‌زنان اینترموویستار در این دیدار بودند.

بدین ترتیب دو تیم پالما و اینترمویستار شنبه شب (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت. دو بازی دیگر مرحله نخست فردا شب برگزار خواهد شد.

نتایج مرحله یک‌چهارم نهایی (۱۰ مارس / ۲۰ اسفند):

* سانتاکولوما ۴ – بورلا ۶

* اینترموویستار ۸ – پالما صفر

برنامه دو دیدار کرحله یک‌چهار نهایی (۱۱ مارس / ۲۱ اسفند):

* ال‌پوزومورسیا – ریبرا ناوارا

* بارسلونا – مانگا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.