کد خبر : 61833
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 14:11
-

ماجرای حضور دلال در اردوی تیم ملی و کمیته فوتسال

ماجرای حضور دلال در اردوی تیم ملی و کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اخیرا یکی از دلالان قدیمی و شناخته شده فوتسال که ید طولایی در انتقال بازیکنان به لیگ های سطح پایین امارات دارد با رخنه در کمیته فوتسال و تیم ملی سعی در انعقاد قراردادی عجیب دارد. وی که مذاکراتش را پیش از جام ملت ها آغاز کرده بود، سعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اخیرا یکی از دلالان قدیمی و شناخته شده فوتسال که ید طولایی در انتقال بازیکنان به لیگ های سطح پایین امارات دارد با رخنه در کمیته فوتسال و تیم ملی سعی در انعقاد قراردادی عجیب دارد.

وی که مذاکراتش را پیش از جام ملت ها آغاز کرده بود، سعی داشت خودش را به تیم ملی نزدیک کند و در جریان اردوی مشهد پیش از اعزام به جام ملت های آسیا تمام مدت در کنار تیم بود. چهره وی در عکس های موجود از حضور تیم ملی در موسسه خیریه، حرم امام رضا(ع) و سایر برنامه های تیم ملی دیده می شود و این حضور برای بازیکنانی که پیشتر از طریق این دلال سرشان کلاه رفته بود، عجیب به نظر می رسید و هیچ کس جوابی برای این معما پیدا نمی کرد.

اما با بیشتر شدن رفت و آمد وی به کمیته فوتسال اطلاعات جدیدی از وی بدستمان رسید. آقای«الف» که خود را در سال های اخیر نماینده تولید کننده های بزرگ لوازم ورزشی دنیا در ایران معرفی کرده، اخیرا با ارائه پیشنهادی عجیب به کمیته فوتسال سعی در امضای قراردادی نجومی دارد تا به صورت انحصاری البسه تیم ملی فوتسال را تامین کند.

اما این همکاری می تواند مشکلاتی ایجاد کند:

۱- فدراسیون فوتبال برای تامین پوشاک تیم های ملی با شرکت ایتالیایی جیووا به توافق رسیده و کمیته فوتسال نیز ملزم است البسه تیم ملی را از همین شرکت دریافت کند. بنابراین همکاری کمیته فوتسال با شرکت دیگری که قراردادی با فدراسیون ندارد، عجیب به نظر می رسد.

۲- شرایط عجیب این دلال شیرازی، کمیته فوتسال را به لحاظ مالی تحت فشار قرار خواهد داد. در صورت توافق، تنها سری اول پوشاک به صورت رایگان دریافت می شود و برای دریافت سری های بعدی باید هزینه سنگینی پرداخت شود که با توجه به جدا شدن قرارداد اسپانسری کمیته فوتسال و فدراسیون، قطعا این هزینه به دوش فوتسال خواهد افتاد؛ آن هم در شرایطی که می توان با دریافت البسه رایگان از فدراسیون، این هزینه را برای برگزاری اردو و بازی با تیم های بزرگ خرج کرد.

۳- با بررسی سوابق منفی کسی که فوتسالی های زیادی از او دل خوشی ندارند، امضای قرارداد با او ریسک بسیار بزرگی خواهد بود. چرا که وی بازیکنان و مربیان بسیاری را با وعده های بزرگ به امارات کشانده و سپس با دستمزدی اندک آن ها را روانه ایران کرده است(در این زمینه مصاحبه هایی با برخی بازیکنان و ملی پوشان منتشر خواهد شد) وی حتی با همین حربه، وارد مذاکره با کمیته فوتسال شده و وعده برگزاری اردوی رایگان در دوبی و سفر به اسپانیا برای امضای قرارداد را به افتخاری داده است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا رضا افتخاری هم همچون بازیکنان و مربیان از آقای «الف» بازی می خورد یا نه؟!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مطلع جمعه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

این که چیز جدیدی نیست
تو این روزا تمام اطراف تیم ملی پر شده از شیرازیا
سرمربی – مربی -مربی بدنساز -آنالیز – جدیدا هم که دلال
البته همین میشه وقتی به سفارش یک نفر شیرازی سرمربی
تیم ملی از شیراز انتخاب میشه
( کور شم اگه منظورم آقای مقدس باشه )