کد خبر : 61838
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 15:29
-

منصوری:برخی تا از رانت محروم شوند دست به انتقاد می زنند/بگویم آن آقای مدعی پاکی چه پولهای کثیفی از فوتسال در آورده؟/آقایان ۴۵۰ میلیون باشگاهها چه شد؟

منصوری:برخی تا از رانت محروم شوند دست به انتقاد می زنند/بگویم آن آقای مدعی پاکی چه پولهای کثیفی از فوتسال در آورده؟/آقایان ۴۵۰ میلیون باشگاهها چه شد؟

کریم منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اتفاقات رخ داده در جلسه هیات رئیسه و اظهارات ترابیان علیه او گفت:من از ابتدا مخالف هم اندیشی با باشگاه ها برای تعیین زمان لیگ ۹۵ بودم و معتقد بودم که این اتفاق

کریم منصوری مدیرعامل باشگاه منصوری قرچک و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اتفاقات رخ داده در جلسه هیات رئیسه و اظهارات ترابیان علیه او گفت:من از ابتدا مخالف هم اندیشی با باشگاه ها برای تعیین زمان لیگ ۹۵ بودم و معتقد بودم که این اتفاق با واکنش هایی روبرو می شود و دیدید که اینطور هم شد.اعلام شده که در جلسه هیات رئیسه من گفته ام باشگاه ها از تیم ملی مهمتر هستند و اگر حرف من به کرسی ننشیند تیمداری نمی کنیم در حالی که همه اینها دروغ است.من تنها گفتم اگر حرف من را در مورد تاریخ شروع لیگ و تعطیلی قبول ندارید من در رای گیری شرکت نمی کنم و بحثی در مورد تیمداری نکردن نبود.

منصوری با اشاره به اظهارات ترابیان تاکید کرد: واقعا متاسفم که اینقدر سطحی نگر هستیم.یک رانتی در فوتسال هست که برخی افراد هر زمان از آن بهره ببرند به به و چه چه می کنند و هر زمان دستشان از آن کوتاه شود دست به انتقاد می زنند.آقایان خودشان در سال ۹۱ لیگ را تعطیل کردند تا دو تیم باشگاهی به کویت برود و ۴۵۰ میلیون گیر باشگاه ها بیاید اما آقایان بگویند آن ۴۵۰ میلیون کجاست و به جیب چه کسی رفته است؟ آن زمان ۶۰ روز برای این بازیها لیگ را تعطیل کردند و با وعده کمک مالی به باشگاه ها آنها را راضی به این اتفاق کردند.

منصوری با خطاب قرار دادن کسی که که او و برخی مدیران را مدیرانی ورشکسته و بدهکار عنوان کرده اذعان داشت:من در فصل گذشته ۸۰ درصد پول بازیکنان را داده ام.متاسفانه ایشان فکرمی کند خودش از پاکهای فوتسال است و هیچکس هم به کارهای او رسیدگی نمی کند که از کنار فوتسال به چه پولهای ناپاکی رسیده است.ایشان که علیه باشگاهها و مدیران آن مصاحبه می کند چه زمانی یک ریال در فوتسال هزینه کرده که اینطور بی محابا حمله می کند.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال ادامه داد:وقتی ساختمان برای کمیته فوتسال می خریم برخی انقاد می کنند و می گویند به درد نمی خورد.وقتی تیم ملی نتیجه می گیرد و قهرمان آسیا می شود برخی می آیند و می گویند این نتیجه گیری به درد نمی خورد و با تیم های ضعیف رقم خورده است.آقایان تبانی گندی بوده که در زمان شما زده شده و ۸ باشگاه را پس از آن فراری داده است.

مدیرعامل باشگاه منصوری در پایان در مورد شرایط این تیم برای فصل جدید لیگ برنر گفت:ما هنوز برنامه مشخصی نداریم.همه کسانی که فصل پیش به ما قول همکاری و کمک را دادند نیامدند و من خودم به همه تعهدات عمل کردم.از ناجوانمردی کسانی که قول دادند ناراحتم و برای فصل جدید هم اگر نتوانیم اسپانسری پیدا کنیم یعید است در لیگ برتر شرکت کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸

اقای منصوری عزیز
امان از همین نگفتنها در ورزش و بخصوص فوتسال
به اسم اینکه حرمت نگهداریم و بخاطر فوتسال ملی احترام دیگرانراداشته باشیم قفل بزرگی بر دهان خود زده ایم و چیزی نمیگوییم
چه بسیاری از همین اقایان با سابقه ای فراوان از ناپاکی جایگاه های مختلف از داخل فدراسیون تا تدارکات بعضی تیمها و حتی بعضی مدرسان فوتسال و … برای خود دست و پا کرده و تصمیم ساز فوتسال شده اند!

نام ... جمعه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶

باز تو شروع کردی، تیم داری نکن مگه چی میشه.
تو کجا ۸۰ درصد پوله بازیکناتو دادی دروغ نگو.
تو که آخرشم تیم میدی پس الکی حرف نزن.

نام ... جمعه , ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

برو بابا دیگه دستت برا همه رو شده دیگه نمیخاد ناز کنى أولین کسى که تیم میده خودتى از نوچه میکروفون بدستت چه خبر