کد خبر : 61856
تاریخ انتشار : جمعه 21 اسفند 1394 - 23:14
-

کشاورز: انتخاب برنامه ۳ ستاره توهین بزرگی به تیم ملی فوتسال بود/ این یعنی سعید معروف یک طرف،فوتسال یک طرف!/دلیل جابجایی نامزدها را نمی دانم

کشاورز: انتخاب برنامه ۳ ستاره توهین بزرگی به تیم ملی فوتسال بود/ این یعنی سعید معروف یک طرف،فوتسال یک طرف!/دلیل جابجایی نامزدها را نمی دانم
کاپیتان تیم ملی در انتقادی بی سابقه از صدا و سیما، نظرسنجی شبکه 3 را زیر سوال برد و آن را توهین بزرگی به تیم ملی فوتسال دانست.

محمد کشاورز در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال ایران، درباره قرار گرفتن تیم ملی در بین کاندیدای ورزشکار برتر سال(!) گفت: ابتدا باید بگویم خیلی خوشحالم از اینکه به فوتسال توجه شده است اما بعضی اتفاقات برایم قابل هضم نیست. چه دلیلی دارد اسم تیم ملی ایران در کنار اشخاص نامزد شده باشد؟! معتقدم این کار توهین بزرگی بود به تیم ملی فوتسال ایران. این یعنی سعید معروف یک طرف تیم ملی فوتسال یک طرف! آشورزاده یک طرف تیم ملی فوتسال یک طرف! ما در تیم ملی بازیکنان زیادی داشتیم که می توانستند حتی با سعید معروف رقابت کنند اما مسئولان این برنامه توهین بزرگی به فوتسال ایران کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که مگر قبل از برنامه به شما نگفته بودند در بخش برترین ورزشکار نامزد هستید، اظهار کرد: بله همینطور است. دو روز قبل از برنامه از مسئولان شبکه سه با من تماس گرفتند و گفتند تبریک می گوییم، به عنوان نامزد عنوان برترین ورزشکار سال انتخاب شده ای. دوباره دیروز با من تماس گرفتند بازهم مرا به عنوان کاندیدای بهترین ورزشکار سال به برنامه دعوت کردند اما زمانی که وارد برنامه شدم دیدم می گویند تیم ملی فوتسال در کنار پنج ورزشکار دیگر کاندیدای عنوان ورزشکار برتر شده است(با خنده).

کاپیتان تیم ملی ادامه داد: بازهم می گویم خوشحالم از این که فوتسال در بین پنج گزینه، نماینده دارد و ناراحت نیستم که چرا نام من نیست اما از دو اتفاق ناراحتم. اول اینکه تیم ملی را در کنار نفرات قرار داده اند. چون حس می کنم شان تیم ملی را خیلی پایین آوردند و آن را زیر سوال بردند. دوم اینکه در انتخاب خودشان دست بردند و جابجایی صورت دادند. این نشان می دهد چنین نظرسنجی هایی فاقد اعتبار است که در دقیقه ۹۰ کاندیداها را جابجا می کنند.

کشاورز در پاسخ به این پرسش که دلیل این جابجایی چه می تواند باشد، گفت: واقعا نمی دانم چرا این کار را کردند و امیدوارم مسئولان صدا و سیما پاسخ قانع کننده ای برای این کارشان داشته باشند اما هر چه هست توهین بزرگی به تیم ملی ایران شد. افراد زیادی بعد از برنامه با من تماس گرفتند و پرسیدند چرا اسم تیم ملی در کنار نفرات آمده است و این سوال خیلی از طرفداران فوتسال است.

وی همچنین در بخش دیگری از این گفت و گو درباره وضعیت خود توضیح داد: خدا را شکر خودم سال فوق العاده ای را پشت سر گذاشتم و توانستم سه جام را در یک سال با هم تیمی هایم بدست آورم. سال بسیار پرترافیکی بود و سال آینده نیز مثل ۹۴ خواهد بود. خوشحالم که مردم دوباره به فوتسال علاقه مند شده اند. مصدومیت خودم نیز تمام شده و منتظرم ببینم شرایط برای فصل آینده چطور خواهد بود.

لازم به ذکر است پایگاه خبری فوتسال آماده انعکاس پاسخ مسئولان شبکه سوم سیما درباره اظهارات کشاورز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

جناب کشاورز
ایا در کسب سه جام واقعا همیشه حضور داشتید؟
یا اینکه مثل همیشه بخشی از بازیها را در مصدومیت بودید ولی قهرمانیها را بنام خود میدانید؟!!

سیروانیست یکشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

خب مگه دروغه؟؟؟!!سعید معروف یک طرف دنیای ورزش یکطرف(حتی فوتسال)

نام ... پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸

zamani ke mohammad keshavarz vase team melli Iran eftekhar kasb mikard saeid maroof tile bazi mikard