کد خبر : 61908
تاریخ انتشار : شنبه 22 اسفند 1394 - 18:29
-

تعیین ضرب العجل برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰/ ۱۶ روز فرصت برای درخواست میزبانی

تعیین ضرب العجل برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰/ ۱۶ روز فرصت برای درخواست میزبانی
در حالی که جام جهانی 2016 به میزبانی کلمبیا هنوز با فراز و نشیب‌های خاص خود دست به گریبان است، مقامات فیفا ترجیح می‌دهند به تعیین میزبان 2020 در جام جهانی فوتسال بیندیشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، در حالی که جام جهانی ۲۰۱۶ به میزبانی کلمبیا هنوز با فراز و نشیب‌های خاص خود دست به گریبان است، مقامات فیفا ترجیح می‌دهند به تعیین میزبان ۲۰۲۰ در جام جهانی فوتسال بیندیشند.

بر همین اساس فیفا آماده دریافت تقاضای کشورها برای میزبانی در سال ۲۰۲۰ است و در این رابطه تاریخ ۲۴ ماه مارس ۲۰۱۶ به تمامی فدراسیون‌های فوتبال در سراسر جهان ابلاغ شده است.

بر همین اساس کشورهایی که خواستار میزبانی از جام جهانی فوتسال هستند تنها تا ۱۶ روز دیگر فرصت دارند تا درخواست خود را به همراه مدارک و اسناد معتبر ارسال کنند.

مقرر شده پس از برگزاری مراحل اولیه ثبت نام و جمع آوری درخواست‌ها و اسناد معتبر برای احرزا صلاحیت میزبانی، به تاریخ ۸ آوریل، فیفا جهت بررسی تقاضاها اقدام نماید. مناقصه و بررسی کامل و نهایی تقاضاها به تاریخ ۵ اوت موکول شده است.

کشورهایی چون هنگ کنگ، اسپانیا، گواتمالا، چین تایپه، برزیل و تایلند تجربه این میزبانی مهم را داشته‌اند. اکنون فوتسال به یک رشته ورزشی بسیار مهیج و پرهوادار در سراسر جهان تبدیل شده و میزبانی از جام جهانی فوتسال برای کشورهای صاحب سبک یک اتفاق بزرگ است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

reza شنبه , ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴

ایران, شش هر اصفهان باید میزبان بگیرند