کد خبر : 61922
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اسفند 1394 - 12:18
-

شمسایی سرمربی می‌شود تا برای قهرمانی بجنگیم/ چرا از تیم‌های تبریزی دوم و چهارم لیگ یک آذری هم در تیم‌ملی نداریم؟/ اصغری‌مقدم را شهروند افتخاری تبریز می‌دانیم/ ما اسکویی‌ها از این پول‌ها نداریم!

شمسایی سرمربی می‌شود تا برای قهرمانی بجنگیم/ چرا از تیم‌های تبریزی دوم و چهارم لیگ یک آذری هم در تیم‌ملی نداریم؟/ اصغری‌مقدم را شهروند افتخاری تبریز می‌دانیم/ ما اسکویی‌ها از این پول‌ها نداریم!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران افشین دبیری در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران، درباره عملکرد تیم فوتسال دبیری در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال، اظهار داشت: امیدوارم برای فصل آینده تیم خوب و قابل قبولی آماده کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کرده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به نخستین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران افشین دبیری در کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران، درباره عملکرد تیم فوتسال دبیری در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال، اظهار داشت: امیدوارم برای فصل آینده تیم خوب و قابل قبولی آماده کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کرده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به نخستین قهرمانی خود دست پیدا کنیم.
وی افزود: امسال برای فوتسال ایران سال خوبی بود که کسب مقام‌هایی در حد نام ایران، نوید روزهای خوش برای فوتسال کشور را می‌دهد که امیدوارم مسئولین نگاه متفاوتی به اصلی‌ترین قطب فوتسال ایران داشته باشند تا فوتسال آذربایجان بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.
مدیرعامل باشگاه دبیری‌تبریز خاطرنشان کرد: ما در آذربایجان تیم‌های فوتسال بزرگی داریم اما هیچ‌یک از بازیکنان بومی ما نتوانسته‌اند به حق خود برسند که امیدواریم مسئولان بگویند چرا از تیم‌های دوم و چهارم جدول یک بازیکن آذری هم در تیم‌ملی ما نباید حضور داشته باشد؟ منطقه آذربایجان یکی از فوتسال‌خیز ترین مناطق کشور محسوب می‌شود و حقش در تیم‌ملی داده نشده است.
دبیری با اشاره به احتمال همکاری دوباره باشگاه دبیری تبریز با وحید شمسایی برای سال آینده، گفت:۲ فصل پیش که شمسایی هدایت تیم فوتسال دبیری را بر عهده داشت، بهترین فصل این باشگاه محسوب می‌شد، چون ما توانستیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.
وی تصریح کرد: برای فصل آینده نیز صحبت‌های مقدماتی را با وحید شمسایی انجام داده و یک جلسه دوستانه را با وی برگزار کردیم و حال نیز اگر او قرارداد خود با باشگاه تاسیسات را تمدید نکند، باشگاه دبیری را به‌عنوان یکی از مقصدهای خود در نظر خواهد گرفت. او اگر به تبریز آمده و سرمربی تیم دبیری شود، به ‌احتمال ‌زیاد بیشتر تمرکز خود را بر روی مربیگری خواهد گذاشت و نیز تلاش خواهیم کرد که از بازیکنان بومی در تیم‌مان استفاده کنیم.
مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا با کسی جز وحید شمسایی نمی‌توان قهرمان لیگ‌برتر شد، گفت: ما نمی‌خواهیم که اگر در پایان فصل با تنها چند امتیاز کمتر قهرمانی را از دست دادیم، حسرت روزهای گذشته را بخوریم و در حال حاضر اگر شمسایی با شرایط ما موافقت کند همه‌چیز به نفع فوتسال آذربایجان تمام می‌شود. وحید شمسایی قابلیت‌های فراوانی دارد و به عقیده من شاید حتی می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم‌ملی فوتسال کشورمان هم باشد.
وی در مورد جواد اصغری‌مقدم نیز خاطرنشان کرد: در صحبت‌هایی که با اصغری‌مقدم داشته‌ایم ایشان هم از حضور آقای شمسایی استقبال کرده و اعلام آمادگی کرد تا در کنار وی همچنان به تیم ما کمک کند. اصغری‌مقدم بازیکن و مربی توانایی است و ما ایشان را با توجه به خدماتی که به تیم تبریزی دبیری داشته یک شهروند افتخاری تبریزی می‌دانیم.
دبیری در مورد احتمال تعطیلات ۹ماهه رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال که به سرانجام نرسید نیز گفت:این تعطیلات قطعاً به ضرر فوتسال بود و به همین دلیل با موافقت همه باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر، قرار است لیگ برتر فوتسال از تیرماه سال ۹۵ آغاز شود.آغاز بازی‌ها در تیرماه هم به نفع تیم ملی و هم به نفع همه باشگاه‌ها است. ما با گلر برزیلی خود تمدید کرده بودیم و حالا که توافق بر سر شروع لیگ انجام شد می‌توانیم به بهترین نحو از حضور وی که یکی از بهترین خارجی های فصل قبل بود استفاده کنیم.
وی با اشاره به هزینه کلان برخی از باشگاه‌ها در تیم فوتسال، خاطرنشان کرد: بودجه امسال باشگاه دبیری تبریز همه تیم‌های خود، درمجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که این مبلغ برای سال آینده تنها ۳۰ درصد افزایش خواهد یافت. این در حالی بود که این هزینه، یک سوم و یا بعضا نیمی از هزینه چهار تیم بالای جدول بود. به طور مثال باشگاه مس رقمی در حدود ۵۰۰میلیون به طیبی پرداخت کرد که ما اسکویی‌ها از این پول‌ها نداریم (با خنده).

مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز در پاسخ به سؤالی مبنی بر احتمالی جدایی بسیاری از بازیکنان این تیم در سال آینده، گفت: با بازیکنانی که سال گذشته عملکرد خوبی داشته و برای تیم مفید بودند، صحبت‌های اولیه را انجام دادیم و در حال حاضر فقط امضای قرارداد آنان باقی‌مانده است اما افشین سپه و احمد صفری از تیم ما جداشده‌اند. اما فرهاد فخیم و رشید قلی پور شناسنامه باشگاه دبیری محسوب می‌شوند و این بازیکنان سال آینده نیز در تیم دبیری حضور خواهند داشت. سیاست سال آینده بستن تیمی بومی است و آذری‌های دیگر تیم‌های لیگ هم مورد نظر ما هستند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

وقتی امثال شما خودشون رو برای اصغری مقدم و شمسایی میکشن چطور از بومی ها باید حمایت بشه.
مربی بومی تو سخت ترین شرایط تیم داغون شما رو ۴ کرد هیچ تشکری نکردین. ولی اصغری مقدم با این همه نفر و خارجی ۴ شده الان همش تعریف و تمجید

نام یکشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰

حسین قضایی اون سال هیچ کاره بود عزیزززز…بازیکنا خودشون بازی میکردن

نام ... یکشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۹

مثلا حرف زدی تو اگر خوبی میماندی داداش

نام ... یکشنبه , ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸

بازیکن های بومی شما هیچ علاقه ای به همکاری مجدد با شمسایی ندارن اولا چون اون سالی که اومد همشون رو جورایی خراب کرد
دوما غیر از فرهاد فخیم هیچ کدوم از بچه هاتون علاقه مند نیستند با شما ادامه بدن چون شما پولی که لایق اوناست بهشون نمیدید مثلا همین رشید قلی پور که میگی هر جا بره صد و بی بیست میلیون میگیره اما شما به بدبخت چهل تا پنجاه تا میدین به زور نگهش میدارین آخرشم با این حرفا مثلا تعصبی میکنین کار رو که اونا دم نزنن
امیدوارم یه ذره به مدیریت جوون آقای نجفی نگا کنین ببینید بومی های اونا چقدر میگیرن بومی های شما چقدر دریافت میکنن در حالی که بازیکن های شما یه سر و گردن از اونا بالاترن
حالا بعد عید که بومی ها ساز جدایی زدن اونوقت متوجه میشین که الکی نمیشه با مصاحبه های دروغ توافق و اینا مشتری های بازیکن هاتون رو پر بدین
اگه هم قبول ندارین حرفامو باهاشون یه مصاحبه بکنین تا بگو داستان چیه…

اميد سه شنبه , ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۹:۰۰

باید خدمت شما عرض کنم شمسایى که فقط خودش و سه نفر دیگه رو بازى میداد پس چطورى میخواد به فوتسال تبریز کمک کنه؟!! بعدشم اصغرى مقدم با شعار بومى کردن شما رو گول!! زد آقاى دبیرى اونم فقط چهار نفر رو بازى میداد دو تاش هم یرزیلى بودن! حالا اگر میخواى پولت رو خرج غریبه ها بکنى اشکال نداره فقط بدون امسال دیگه کسى فریب شما و أمثال اصغرى مقدم رو نمیخوره!!