کد خبر : 61916
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اسفند 1394 - 1:15
-

صعود اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا به فینال کوپا اسپانیا

صعود اینترموویستار و ال‌پوزومورسیا به فینال کوپا اسپانیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال اینترمووریستار و ال‌پوزومورسیا توانستند به فینال بیست‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا صعود کنند. دقایقی پیش و بعد از اتمام بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی کوپا اسپانیا ۲۰۱۶ چهره دو تیم صعود کننده به فینال مسابقات امسال مشخص شد. در بازی نخست این مرحله دو تیم اینترموویستار و بورلا به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم‌های فوتسال اینترمووریستار و ال‌پوزومورسیا توانستند به فینال بیست‌وهفتمین دوره مسابقات کوپا اسپانیا صعود کنند. دقایقی پیش و بعد از اتمام بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی کوپا اسپانیا ۲۰۱۶ چهره دو تیم صعود کننده به فینال مسابقات امسال مشخص شد. در بازی نخست این مرحله دو تیم اینترموویستار و بورلا به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی اینترموویستار موفق شد ۶ بر ۳ بورلا را شکست دهد و برای سیزدهمین بار به فینال این مسابقات صعود کند. در این دیدار ریکاردینیو، خسوس هررو، رافائل، اورتیز، بورخا و کاردینال برای میزبان مسابقات گل‌زنی کردند. گل‌های بورلا نیز توسط چینو، یاگو میگز و الدر به ثمر رسید.

در دیدار دوم نیز دو تیم مدعی بارسلونا و ال‌پوزومورسیا به مصاف هم رفتند. این بازی جذاب و مهیج در پایان با حساب ۵ بر ۳ به سود ال‌پوزومورسیا به پایان رسید. مارک تولرا در دقیقه ۱۵ برای بارسلونا گل‌زنی کرد. در دقیقه ۱۹ سعد اسیس گل‌بخودی زد تا نیمه نخست با حساب ۱ بر ۱ مساوی به پایان برسد. سرخیو لوزانو در اولین ثانیه‌های نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند. ۴ دقیقه بعد گابریل لیما گل دوم و تساوی موریسا را وارد دروازه بارسلونا کرد. باتریا در دقیقه ۲۷ گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند , لحظاتی بعد ببه بازی را به تساوی کشاند. در ادامه مسابقه میگولین در دیقه ۳۲ و ماتئوس در ثانیه‌های آخر بازی برای مورسیا گل‌زنی کردند. ال‌پوزومورسیا با این پیروزی برای دوازدهمین بار به فینال کوپا اسپانیا صعود کرد.

دیدار فینال فردا شب (۱۳ مارس / ۲۳ اسفند) مابین ال‌پوزومورسیا و ابنترمووریستار برگزار خواهد شد. این دو تیم پیش از این ۴ بار در فینال مسابقات با یکدیگر رو در رو شده‌اند که حاصل آن یک قهرمانی برای مورسیا و سه قهرمانی برای موویستار بوده است.

نتایج دیدارهای رده‌بندی (۱۲ مارس / ۲۲ اسفند):

* بورلا ۳ – اینترموویستار ۶

* ال‌پوزومورسیا ۵ – بارسلونا ۳

برنامه دیدار فینال (۱۳ مارس / ۲۳ اسفند):

* اینترموویستار – ال‌پوزومورسیا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.