کد خبر : 62308
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1395 - 9:41
-

ناظم‌الشریعه: به بازی‌های دوستانه زیاد احتیاج داریم/ بهترین‌ها به تیم‌ملی دعوت می‌شوند

ناظم‌الشریعه: به بازی‌های دوستانه زیاد احتیاج داریم/ بهترین‌ها به تیم‌ملی دعوت می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد دیدارهای دوستانه تیم‌ملی فوتسال تا پیش از آغاز جام‌جهانی این رشته در کلمبیا اظهار داشت: ما هرچه بیشتر بازی دوستانه انجام بدهیم بهتر است اما می‌دانیم که فدراسیون هم در این بخش محدودیت‌هایی دارد. به همین خاطر فعلا بازی با ازبکستان یا تایلند مدنظر ما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه در مورد دیدارهای دوستانه تیم‌ملی فوتسال تا پیش از آغاز جام‌جهانی این رشته در کلمبیا اظهار داشت: ما هرچه بیشتر بازی دوستانه انجام بدهیم بهتر است اما می‌دانیم که فدراسیون هم در این بخش محدودیت‌هایی دارد. به همین خاطر فعلا بازی با ازبکستان یا تایلند مدنظر ما قرار دارد.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم تا اگر بشود در تورنمنت روسیه حضور پیدا کنیم. قرار است ایتالیا و یک تیم خوب اروپایی دیگر هم در این مسابقات حضور داشته باشند. بعد از آن در تلاش هستیم تا شرایطی را فراهم کنیم و تیم ملی برزیل را با تمام ستاره‌هایش به تهران بیاوریم و با آنها هم بازی دوستانه داشته باشیم.

سرمربی تیم‌ملی فوتسال کشورمان در خصوص اینکه چه بازیکنانی به اردوی اردبیشهت این تیم دعوت می‌‌شوند و آیا قرار است از همان بازیکنان جام ملت‌های آسیا دعوت به عمل آورد، گفت: همان بازیکنان جام ملت‌های به اضافه چند بازیکنی که در لحظه آخر از فهرست تیم ملی خط خوردند به این اردو دعوت می‌شوند.

ناظم‌الشریعه افزود: البته اینطور نیست که برای جام جهانی هم بخواهیم همین بازیکنان را انتخاب کنیم و مسلماً بهترین‌های لیگ که تجربه بالایی داشته باشند به تیم ملی دعوت می‌شوند.

وی درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در رده پنجم برترین تیم‌های جهان هم عنوان کرد: ما سال‌ها در رده ششم قرار داشتیم و یک پله صعود کردیم، البته با توجه به اینکه با تیم چهارم یعنی ایتالیا اختلاف امتیاز کمی داریم می‌توانیم در دیداری دوستانه این تیم را شکست بدهیم و به رده چهارم بهترین تیم‌های دنیا صعود کنیم.

منبع: میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.