همه را نوشته اید ولی ننوشته اید ایشان در چه رشته ورزشی به عنوان بازیکن و مربی فعال بوده اند؟
با گزینه اصلی مدیرعاملی گیتی پسند آشنا شوید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با سوابق گزینه اصلی مدیرعاملی باشگاه گیتی پسند آشنا شوید.
مسعود انصاریمهر که دکترای مدیریت آموزشی از دانشگاه علوم و تحقیقات دارد بازنشسته حوزه ستادی آموزش و پرورش است و از سال ۱۳۵۴ با عضویت در تیم نوجوانان اصفهان فعالیت ورزشی خود را شروع کرده که با عضویت در تیم ملی جوانان در سال ۱۳۵۹ و تیم ملی بزرگسالان در سال ۱۳۶۴ به اوج میرسد.
انصاریمهر در سال ۱۳۶۹ و همراه با شهرداری اصفهان مقام سوم بازیهای باشگاههای آسیا در اندونزی را نیز به دست آورده است.
وی که مدرس رشته ورزشی بسکتبال است در قالب بازیکن و مربی چندین دوره عنوان قهرمانی باشگاههای ایران را با تیمهای شهرداری و ذوبآهن اصفهان در کارنامه خود دارد.
مشاورطرحهای ملی درحوزه آموزش و مدیریت کشور ، مشاورمدیریتی در سازمان های صنعتی و مراکزدانشگاهی، مدرس ملی کیفیت بخشی به مدیریت و سیستمهای آموزشی
عضو افتخـاری کمیسیون آموزشـی اتحادیـه اروپـا و عضو کانون مهندسین و متخصصیـن ایرانی مقیم آلمان ، مدرس دروس مدیریت در دانشگـاههای اصفهان و مدرس حوزه هـای تعلیـم و تربیـت از دیگر سوابق وی است.
وی با باشگاههای فلات ایران، تربیت شهرداری، هسا، پیام ارتباطات، پیام مخابرات و ذوبآهن در سطوح مختلف همکاریهای نزدیک داشته است و مدتی سرپرست بسکتبال باشگاع فولاد ماهان هم بوده است.
مسعود انصاریمهر از سال ۱۳۷۸ به تربیت معلمان و مدیران حوزههای آموزشی کشور مشغول بوده و از سال ۱۳۸۷ در قالب مدرس ملی کیفیتبخشی به سیستمهای آموزشی و مدیریتی در بخشهای دولتی و خصوصی در حوزههای اداری و صنعتی فعالیت کرده است.
از وی چندین کتاب و مقاله در حوزههای مدیریت ورزشی چاپ شده که مهمترین آنها با عنوان مدیریت و رهبری تیمهای ورزشی در سال ۱۳۷۹ بوده است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
گیتی مدیر عامل نمیخاد پول میخاد و انسانیت!!
تو فوتسال چیکار کرده؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳