کد خبر : 62559
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 فروردین 1395 - 16:42
-

نجفی: تیمی قدرتمند و مدعی را روانه لیگ می کنیم/روزهای آینده مذاکرات با سرمربی و کادرفنی جدید نهایی خواهد شد

نجفی: تیمی قدرتمند و مدعی را روانه لیگ می کنیم/روزهای آینده مذاکرات با سرمربی و کادرفنی جدید نهایی خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از معرفی سرمربی این فصل ارتش لاله های نارنجی تا اواخر هفته جاری خبر داد. حامد نجفی نجفی با اعلام این خبر همچنین از برنامه ریزی جامع این باشگاه برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر امسال خبر داد و تصریح کرد:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون از معرفی سرمربی این فصل ارتش لاله های نارنجی تا اواخر هفته جاری خبر داد.

حامد نجفی نجفی با اعلام این خبر همچنین از برنامه ریزی جامع این باشگاه برای حضور قدرتمندانه در رقابت های لیگ برتر امسال خبر داد و تصریح کرد: ارتش لاله های نارنجی امسال نیز همچون دو فصل گذشته تیمی قدرتمند و مدعی را روانه رقابت های لیگ خواهد کرد و در این راستا نشست ها و رایزنی های لازم را با اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه و نیز مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران انجام داده ایم.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای آبروداری دوباره برای ورزش و فوتسال تبریز و آذربایجان در عرصه رقابت های لیگ برتر فصل جدید را هدف اصلی و سیاست کلی این باشگاه در فصل جاری اعلام و خاطرنشان کرد: مس امسال نیز تلاش خواهد کرد شایستگی های خود و فوتسال تبریز و آذربایجان را به اثبات برساند.
مهندس نجفی افزود: طی روزهای آینده مذاکرات و رایزنی های ما با سرمربی و کادرفنی جدید تیم برای بستن تیمی قدرتمند در فصل جاری نهایی خواهد شد و ما امیدواریم تا پایان هفته جاری سرمربی و کادرفنی مس را معرفی کنیم.
وی در عین حال با اشاره به برنامه های این فصل ارتش لاله های نارنجی خاطرنشان کرد: پس از نهایی شدن و معرفی کادرفنی تیم ، با نظر سرمربی تیم نسبت به جذب بازیکنان جدید و در کنار آن برنامه ریزی برای استارت تمرینات و دیگر برنامه های این فصل اقدام خواهیم کرد.
مهندس نجفی در خاتمه ابراز امیدواری کرد ارتش لاله های نارنجی امسال به حق واقعی خود در رقابت های لیگ برتر دست یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.