کد خبر : 62703
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 10:26
-

کریمی: تیم می دهیم اما هنوز گزینه ای برای مربیگری نداریم / می خواستند تعویق لیگ را گردن ما بیندازند

کریمی: تیم می دهیم اما هنوز گزینه ای برای مربیگری نداریم / می خواستند تعویق لیگ را گردن ما بیندازند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حفاری خوزستان که در زمره معدود تیم های دولتی لیگ برتر فوتسال است در سالهای اخیر با تیمی بومی و جوان همواره در زمره مدعیان بوده و گاه تا هفته پایانی شانس قهرمانی  داشته است. سیستم خاص تیمداری حفاری باعث شده تا علیرغم همه کمبودها،بازیکنان از حضور در این تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حفاری خوزستان که در زمره معدود تیم های دولتی لیگ برتر فوتسال است در سالهای اخیر با تیمی بومی و جوان همواره در زمره مدعیان بوده و گاه تا هفته پایانی شانس قهرمانی  داشته است. سیستم خاص تیمداری حفاری باعث شده تا علیرغم همه کمبودها،بازیکنان از حضور در این تیم ابراز رضایت کنند. یکی از مسائلی که هر ساله در مورد این تیم مطرح می شود تصویب بودجه باشگاه و قرار داشتن در چارت دولتی است.همین عامل باعث شد تا سال گذشته و در جلسه بر سر تعیین زمان شروع فصل جدید لیگ برتر خیلی ها این باشگاه را بهانه ای برای تعویق لیگ دانسته و ادعا کنند که تیمی مثل حفاری تا زمان عدم تصویب بودجه در هیات مدیره تکلیف حضورش در لیگ مشخص نیست و با توجه به اینکه این جلسه در اوایل سال برگزار نمی شود باید لیگ در حمایت از این تیم ها دیرتر برگزار شود. در همین زمینه ایرج کریمی سرپرست تیم حفاری خوزستان به خبرورزشی گفت: شاید این مورد را کمتر کسی بداند که ما تنها تیمی هستیم که پیش از شروع مسابقات و اکثرا تا پایان بازی ها ریالی پول به بازیکناننمان نمی دهیم.روال باشگاه حفاری به این ترتیب است که در پایان فصل با بازیکنان تسویه می کند و بازیکنانی هم که با ما قرارداد می بندند به این امر واقفند. الان بازیکنان ما ۷۰ درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند و به زودی با همه آنها تسویه می شود.حتی چند بازیکن ما که برگه تسویه خود را برای حضور در لیگ عراق می خواستند ما با آنها تسویه کامل کردیم.

کریمی با بیان اینکه پیش از جلسه تصمیم گیری در مورد زمان شروع لیگ با او تماس گرفته شده و گفته شده که شاید لیگ به خاطر آنها به تعویق بیفتد تاکید کرد: من همان زمان اذعان کردم که ما مشکلی برای حضور در لیگ برتر نداریم و در جلسه هم این مورد را عنوان کردم. تاکید داشتم که علیرغم عدم تامین بودجه ما و مشخص نبودن آن مشکلی برای حضور در لیگ نداریم و سیاست باشگاه حفاری ادامه حضور در لیگ برتر است.

سرپرست حفاری در مورد زمان تعیین تکلیف وضعیت تیم فوتسال این باشگاه گفت: به زودی دستور جلسه از سوی حاجتی مدیرعامل باشگاه به اعضای هیات مدیره داده خواهد شد و تصور می کنم در اردیبهشت ماه جلسه تشکیل شده و وضعیت بودجه تیم مشخص شود.

کریمی در پایان در مورد گزینه های هدایت این تیم خاطرنشان کرد:قرارداد ما با محسن حسن زاده یکساله بوده و این قرارداد به پایان رسیده است.ما اکنون هیچ گزینه ای برای هدایت تیم نداریم و منتظریم تا تکلیف مشخص شود اما از عمکلرد حسن زاده رضایت داریم چرا که باکمبود ها ساخته و تیم خوبی را روانه رقابتها کرد.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ايمان شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

خدایی مربی فقد وحید شمسایی و رضا لک سلطان فوتسالن