کد خبر : 62790
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 فروردین 1395 - 13:23
-

تجلیل شهردار اصفهان از سپهر محمدی

تجلیل شهردار اصفهان از سپهر محمدی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با حضور مدیران باشگاه گیتی پسند،شهردار اصفهان از سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش این تیم تجلیل کرد. شامگاه چهارشنبه دفتر شهردار اصفهان رنگ و بوی صنعتی ، ورزشی به خود گرفته بود.بر اساس این گزارش مهندس وعیدی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند با حضور در دفتر شهردار اصفهان دکتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با حضور مدیران باشگاه گیتی پسند،شهردار اصفهان از سپهر محمدی دروازه بان ملی پوش این تیم تجلیل کرد.
شامگاه چهارشنبه دفتر شهردار اصفهان رنگ و بوی صنعتی ، ورزشی به خود گرفته بود.بر اساس این گزارش مهندس وعیدی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند با حضور در دفتر شهردار اصفهان دکتر جمالی نژاد ضمن تبریک سال نو ، در مراسم تجلیل از دروازبان تیم فوتسال گیتی پسند و تیم ملی جمهوری اسلامی حضور پیدا کرد.
در این دیدار که علی طاهری مدیرعامل و عراقی زاده قائم مقام گیتی پسند نیز وی را همراهی می کردند سپهر محمدی دروازبان تیم ملی فوتسال ، محمدرضا کریمی مربی گیتی پسند و تعدادی از مدیران دیگر نیز نیز حضور داشتند.
در این دیدار ابتدا مهندس وعیدی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند ضمن تبریک سال نو و تشریح فعالیتهای صنعتی این گروه ورزش را نیز از اولویت های گیتی پسند در بعد همگانی و قهرمانی دانست و گفت: گروه صنایع گیتی پسند با دارا بودن نیروی انسانی کارگری عظیم همراه با خانواده آنها می تواند سهم بسزایی در ورزش کارگری و همگانی اصفهان داشته باشد.در ادامه علی طاهری نیز در خصوص بخشی از فعالیتهای قهرمانی باشگاه توضیحاتی ارائه نمود.
در پایان دکتر جمالی نژاد ضمن تقدیر از حضور و فعالیتهای باشگاه گیتی پسند در ورزش اصفهان و ایران از مدیران این گروه صنعتی و باشگاه خواست که انشاا… در سال ۹۵ در رشته های مختلف همچون فوتبال و فوتسال با قدرت حضور پیدا نمایند و اظهار امیدواری نمود که در این سال مجددا شاهد قهرمانی تیم فوتسال این تیم اصفهانی در مسابقات لیگ برتر و حضور در آسیا باشیم.
در ادامه جلسه نیز شهردار اصفهان به پاس حضور مقتدرانه سنگربان اصفهانی تیم ملی فوتسال سپهر محمدی در مسابقات جام ملتهای آسیا ضمن اهدا لوح تقدیر از تلاش های وی تقدیر و آرزوی موفقیت در جام جهانی را برای او و کل اعضاء تیم ملی نمود.
گزارش تصویری این جلسه را مشاهده کنید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... جمعه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

بجای این کارها حق و حقوق بازیکناتون رو بدین.فقط کسایی مثل کریمی که به واسطه پارتی و کارای غیر ورزشی توی این تیم هستن براشون خوب شده.دلیل نتیجه نگرفتن این چند سال اخیر گیتی وجود ادمای ضعیفی مثل همین اقا در کادر فنیه.

نام ... جمعه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵

کاملا موافقم.این اقا هیچ هنری نداره.متاسفم واقعاً.

طرفدار گیتی شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۳۸

خدا لعنت کنه مدیران باشگاه را که دوسال حقوق لیدرا را ندادند…

درد دل شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰:۴۰

شنیدم فصل بعد میخواهند آشوب راه بیندازند رو سکوها

نام ... شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱

این هم یک نمایش هست و هدف از آن این است که با این کارها سپهر محمدی را که درخواست رضایتنامه کرده یک جوری گول زده و در تیم نگه دارند
خودشون هم میدانند اگه توی این چند سال سپهر نبود تیم گیتی از جایگاه پنجم بالاتر نمی آمد
جالبه با این کارها پول خود سپهر را هم نداده اند
چندی قبل هم سرمربی تیم ملی آقای ناظم الشریعه را با همین ترفند دوباره سیاه کردند و هنوز پول سال ۸۹ او را نداده اند
حالا شما میخوای جناب کریمی که واسه همین برنامه ها آوردنش توی فوتسال همیشه توی کادر تیم نباشه؟! مگه میشه?