کد خبر : 62815
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 14:05
-

انتقال هیجان فوتسال به پلی آف لیگ دسته اول/امروز استارت هفته اول

انتقال هیجان فوتسال به پلی آف لیگ دسته اول/امروز استارت هفته اول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابتهای پلی آف لیگ دسته اول از ساعت ۱۶ امروز آغاز می شود تا در پایان این پیکارها چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.این رقابتها با مشخص شدن تیم های اول و دوم دو گروه به مرحله پلی آف رسید تا ۴ تیم ارژن شیراز،دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رقابتهای پلی آف لیگ دسته اول از ساعت ۱۶ امروز آغاز می شود تا در پایان این پیکارها چهره دو تیم صعود کننده به لیگ برتر مشخص شود.این رقابتها با مشخص شدن تیم های اول و دوم دو گروه به مرحله پلی آف رسید تا ۴ تیم ارژن شیراز،دانشگاه آزاد تهران،شهرداری ساوه و سن ایچ ساوه راهی این مرحله شده و به صورت دوره ای با هم دیدار کنند.این ۴ تیم طی ۶ هفته برگزار کننده بازیهای پلی اف هستند تا درنهایت تیم های اول و دوم این رقابتها راهی لیگ برتر شوند.این بازی ها امروز در هفته اول به شرح زیر برگزار می شود:

جمعه ۲۰ فروردین – ساعت ۱۶
دانشگاه آزاد اسلامی – لبنیات ارژن شیراز – سالن پیامبر اعظم تهران
داوران: علیرضا عبدالغنی – اسماعیل کمربسته – قباد فتح الهی – مهدی کرد – ناظر: هرمز مشفق
سن ایچ ساوه – شهرداری ساوه – سالن فجر ساوه
داوران : پژمان رضایی – رضا ترابی – رضا شیرزادی – رضا پورشایگان – ناظر: بهمن غفاری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.