کد خبر : 62810
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 13:16
-

داور کردستانی، رئیس کمیته داوران انجمن فوتسال مدارس کشور شد

داور کردستانی، رئیس کمیته داوران انجمن فوتسال مدارس کشور شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سوی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور علی قریشی نماینده داوری فوتسال ایران در مسابقات دانش‌آموزان جهان در سال ۲۰۱۲ به عنوان رئیس کمیته داوران انجمن فوتسال مدارس کشور انتخاب شد. سابقه درخشان داوری قریشی در میادین داخلی و خارجی در رشته فوتسال موجب انتصاب وی به عنوان رئیس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، از سوی رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور علی قریشی نماینده داوری فوتسال ایران در مسابقات دانش‌آموزان جهان در سال ۲۰۱۲ به عنوان رئیس کمیته داوران انجمن فوتسال مدارس کشور انتخاب شد.

سابقه درخشان داوری قریشی در میادین داخلی و خارجی در رشته فوتسال موجب انتصاب وی به عنوان رئیس کمیته داوران انجمن فوتسال کشور شده است. وی که هم اکنون مدیریت مجتمع ورزشی توحید سنندج را بر عهده دارد، در سال ۸۸ به قضاوت در لیگ دسته یک فوتسال پرداخت و پس از آن طی سال‌های ۸۹ تا ۹۳ در لیگ‌برتر قضاوت کرد.

علی قریشی بازی افتتاحیه در جام‌جهانی دانش‌آموزی دیدار ترکیه و برزیل را سوت زد و در مجموع در ۸ دیدار این جام به عنوان سرداور پرداخت و به عنوان داور برتر مسابقات سال۲۰۱۲ فوتسال دانش‌آموزان جهان برگزیده شد.

علی قریشی سپس در سال ۹۳ از داوری در سطح کشوری خداحافظی کرد و در حال حاضر به عنوان رییس کمیته فوتسال هیات فوتبال کردستان مشغول به فعالیت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

جم تاج مهجور جمعه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

استاد علی قریشی
انصاب شایسته شما مایه افتخارماست ضمن موفقیت برای حضرتعالی ;بهترین ها را از ایزد خواهانم

حسین شاهمرادی جمعه , ۲۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

سلام دوست عزیز و گرامی آقای قریشی . آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون برای شما در مسؤلیت جدیدتان . شاهمرادی