کد خبر : 62824
تاریخ انتشار : جمعه 20 فروردین 1395 - 14:44
-

فرار از شکست شهروند نوین سورک با کمک ملی‌پوشان سابق/ گلزنی رهنما و سیو ۵ثانیه پایانی برتانیان در گرگان

فرار از شکست شهروند نوین سورک با کمک ملی‌پوشان سابق/ گلزنی رهنما و سیو ۵ثانیه پایانی برتانیان در گرگان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند نوین سورک که در لیگ دسته دوم علی رهنما و محمد برتانیان دو بازیکن ملی پوش سابق بزرگسالان و امید ایران را به خدمت گرفته است در یک بازی حساس بیرون از خانه برابر شهدای جلین گرگان به تساوی دست پیدا کرد. در این بازی هیجان‌انگیز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال شهروند نوین سورک که در لیگ دسته دوم علی رهنما و محمد برتانیان دو بازیکن ملی پوش سابق بزرگسالان و امید ایران را به خدمت گرفته است در یک بازی حساس بیرون از خانه برابر شهدای جلین گرگان به تساوی دست پیدا کرد.

در این بازی هیجان‌انگیز علی رهنما برای تیمش خوش درخشید و موفق به گلزنی شد ضمن اینکه محمد برتانیان نیز با چند سیو دیدنی مانع از پذیرفتن شکست از سوی سورکی‌ها شد. شهروند نوین در یک دقیقه و ۳۷ ثانیه به پایان در این بازی یک بازیکن خود را با کارت قرمز داور از دست داد تا فشار بسیار زیادی را متحمل شود اما سیو توپ در ۵ثانیه به پایان برتانیان از روی خط دروازه باعث شد تا این دیدار با همان نتیجه سه بر سه به پایان برسد.

سورک

گفتنی است سرمربیگری شهروند نوین سورک را رضا پیری بر عهده گرفته و نوید یزدانی نیز سرپرستی زردپوشان را برعهده دارد. شهروند نوین سورک با سرمایه‌گذاری مسئولان این تیم داعیه صعود به لیگ دسته اول را دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.