کد خبر : 62859
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 10:58
-

تیم ملی فوتسال ۶ دیدار دوستانه برگزار می‌کند/ برزیل و ازبکستان به ایران می‌آیند

تیم ملی فوتسال ۶ دیدار دوستانه برگزار می‌کند/ برزیل و ازبکستان به ایران می‌آیند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اولین اردوی تیم ملی فوتسال ایران از ۵ اردیبهشت ماه در سال جدید آغاز خواهد شد که ملی‌پوشان خود را برای حضوری پرقدرت در جام جهانی کلمبیا آماده کنند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی ۶ دیدار دوستانه با ۳ تیم ملی برزیل، تایلند و ازبکستان برگزار کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اولین اردوی تیم ملی فوتسال ایران از ۵ اردیبهشت ماه در سال جدید آغاز خواهد شد که ملی‌پوشان خود را برای حضوری پرقدرت در جام جهانی کلمبیا آماده کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تیم ملی ۶ دیدار دوستانه با ۳ تیم ملی برزیل، تایلند و ازبکستان برگزار کند. برنامه از این قرار است که تیم ملی اوایل مرداد ماه میزبان برزیل خواهد بود. پس از آن در اواسط مرداد ماه به مصاف ازبکستان خواهد رفت که ازبک‌ها قرار است به ایران بیایند. شاگردان ناظم‌الشریعه در اواخر مرداد به تایلند سفر خواهند کرد که در یک تورنمنت ۴جانبه شرکت کنند.

عباس ترابیان با اعلام این خبر گفت: هنوز تاریخ قطعی مسابقات دوستانه تیم ملی مشخص نشده و در حال رایزنی با تیم‌ها هستیم. به علت اینکه از ۲۵ تیر ماه تا ۲ مرداد تاسیسات نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود ما از این تیم حمایت خواهیم کرد و پس از آن برنامه‌های تیم ملی را طراحی خواهیم کرد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.