کد خبر : 62846
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 9:44
-

عروجی: حضور در تأسیسات دریایی اولویت من محسوب می‌شود/هواداران فوتسال دوست قم همیشه در قلب من جای دارند

عروجی: حضور در تأسیسات دریایی اولویت من محسوب می‌شود/هواداران فوتسال دوست قم همیشه در قلب من جای دارند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن قمی تیم ملی فوتسال اعلام کرد با تاسیسات دریایی قرارداد دارد و وضعیت جدایی از این تیم و بازگشت به نماینده قم در لیگ برتر فوتسال نامشخص است. ابوالقاسم عروجی درباره احتمال بازگشتش به قم و حضور در ترکیب نماینده قم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من سال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،بازیکن قمی تیم ملی فوتسال اعلام کرد با تاسیسات دریایی قرارداد دارد و وضعیت جدایی از این تیم و بازگشت به نماینده قم در لیگ برتر فوتسال نامشخص است.
ابوالقاسم عروجی درباره احتمال بازگشتش به قم و حضور در ترکیب نماینده قم در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: من سال گذشته با تأسیسات دریایی قرارداد بستم و همچنان نیز با این باشگاه قرارداد دارم و شرایط نیز به گونه‌ای است که حضور در تأسیسات دریایی برای من یک اولویت محسوب می‌شود.

وی افزود: جدایی از تأسیسات دریایی و بازگشت به نماینده قم در لیگ برتر فوتسال برای من وضعیت نامشخصی دارد و در حال حاضر تصمیمی بر جدایی از تأسیسات دریایی ندارم و باید منتظر آینده و شرایط جدید باشیم و اظهار نظر در این باره در شرایط کنونی دشوار است.

بازیکن قمی تیم ملی فوتسال درباره عدم همراهی تیم ملی در مسابقات آسیایی ازبکستان، گفت: از این بابت که همراه با تیم ملی در تاشکند حضور نداشتم به شدت ناراحت هستم و متأسفانه آسیب دیدگی اجازه نداد در کنار سایر ملی پوشان باشم اما امیدوارم برای حضور در فهرست نفرات اعزامی تیم ملی به جام جهانی کلمبیا در شرایط ایده آل قرار بگیرم.

عروجی بیان داشت: در سال ۹۴ با قهرمانی در لیگ برتر با تأسیسات دریایی سال خوبی داشتم اما مصدومیت‌های پی در پی کام من را تلخ کرد و اجازه نداد به اندازه کافی در خدمت تیم باشگاهی و نیز تیم ملی باشم با این حال به سال ۹۵ امیدوارم.

وی عنوان کرد: سال خاصی را پشت سر گذاشتم زیرا جدایی از قم و هواداران برای من دشوار بود و برای اولین بار بود که در تیمی غیرقمی بازی می‌کردم با این حال مردم قم و هواداران فوتسال دوست آن همیشه در قلب من جای دارند.

بازیکن قمی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: حضور در ترکیب تیم ملی برای هر بازیکنی یک افتخار است و امیدوارم امسال هم بتوانم دوباره به تیم ملی فراخوانده شوم و با حضور در جام جهانی، غیبتم در مسابقات آسیایی ازبکستان را جبران کنم.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محمد جواد شنبه , ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

قاسم جون داداش قمو ول کن میبینی که وضعیتو اصلا هنوز معلوم نیست که تیم خواهیم داشت یا ن! فصل بعد تیم نیفته خیلی حرفه. ای کاش یه نفر سرمایه دار فوتسالی میومد و همه ی دور شیپیشی یا رو از فوتسال قم بیرون میریخت و شروع میکرد به تیم داری و ایجاد زیر ساخت برای فوتسال قم. از وقتی فوتبال صبا اومد قم فوتسالش هر روز کمرنگ تر شد. ای کاش به همراه اصغر و سعید تقی زاده برمیگشتید و به نفرات کنونی اضافه میشدید ولی شرایط باید برای پیشرفتتون فراهم باشه توی قم که در حال حاضر نیست. یه سالن استاندارد ۶ هزار نفری نداریم. این همه ساله که همه بازی یا تو حیدریانه که کف پوشش خیلی سر هست ولی …. حرف تو دل زیاده ولی کی گوش میده بی خیال

امیر دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴

تو قم هرکی میاد تیم داری میکنه،مسئول های قم تا جیبشو خالی نکنن ول نمیکنن.این همه بودجه برای ورزش قم میدن،کو؟این پولا کجا میره؟کدوم ورزش تو قم پیشرفت کرده؟محمد سببکار که قهرمان دومیدانی ایران و حتی مقام دوم یا سومی آسیا رو داره الان باید کجا باشه ؟سنگ بری؟چرا مسئولان به فکر ورزش قم نیستند؟آقای رحمانی اومده زحمت کشیده گفته میخوام تو ورزش قم سرمایه گذاری کنم،ولی مسئولان میگن از یه طرف هم باید شکم ما مر بشه،و نمیذارند کسی تو قم سرمایه گذاری کنه.چرا فکر نمیکنید ک چرا این همه اسپانسر میاد و بعد مدت کوتاهی ول میکنه میره؟به نظرتون مشکل از مسئولاست یا اسپانسرا؟خواهشا پیگیری بشه.متاسفانه صدامون به هیچ جا نمیرسه…