کد خبر : 62857
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1395 - 10:56
-

ناظم الشریعه:موافق شروع لیگ در ۱۵ تیرماه نیستم/با توجه به امکانات ما بهترین تیم جهانیم

ناظم الشریعه:موافق شروع لیگ در ۱۵ تیرماه نیستم/با توجه به امکانات ما بهترین تیم جهانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: قرار است فردا به تهران بیایم و جلسه‌ای با افتخاری و ترابیان در خصوص برنامه‌های تیم ملی داشته باشم. وی در مورد آغاز لیگ برتر گفت: من موافق ۱۵ تیر ماه نیستم اما برنامه باشگاه‌ها باید مشخص شود و آنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در خصوص شرایط تیم ملی فوتسال اظهار داشت: قرار است فردا به تهران بیایم و جلسه‌ای با افتخاری و ترابیان در خصوص برنامه‌های تیم ملی داشته باشم.

وی در مورد آغاز لیگ برتر گفت: من موافق ۱۵ تیر ماه نیستم اما برنامه باشگاه‌ها باید مشخص شود و آنها هم بتوانند شرایط خود را هموار کنند. در هر صورت مطمئن هستم اگر لیگ زودتر شروع می‌شد تا ۷-۸ هفته رقابت‌ها برگزار می‌شد شرایط بهتر بود و بازیکنان آمادگی بهتری داشتند.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد حضور ایران در جمع بهترین کاندیداهای سال که از سوی سایت فوتسال پلنت انتخاب شده است، تاکید کرد: ۱۰ تیم ملی حضور دارند و با توجه به اینکه ما سال گذشته در ۳ تورنمنت شرکت کردیم که توانستیم ۲ قهرمانی به دست آوریم و در رقابت‌های گرندپریکس هم نائب قهرمان شدیم در این جمع حضور داشتیم.

ناظم‌الشریعه افزود: البته با توجه به امکاناتی که در اختیار داریم باید بهترین تیم جهان شناخته شویم چرا که امکانات ما قابل مقایسه با تیم‌هایی چون برزیل و ایتالیا نیست.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.