کد خبر : 62960
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 فروردین 1395 - 12:34
-

۳۰اردیبهشت ؛قرعه کشی جام جهانی فوتسال کلمبیا ۲۰۱۶ / ثبت نام رسانه ها آغاز شد

۳۰اردیبهشت ؛قرعه کشی جام جهانی فوتسال کلمبیا ۲۰۱۶ / ثبت نام رسانه ها آغاز شد
فیفا از آغاز ثبت نام رسانه ها برای پوشش خبری رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مراسم قرعه کشی رقابتهای جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ به میزبانی کلمبیا روز ۳۰ اردیبهشت ۹۵ در مدلین برگزار می شود و کلیه رسانه هایی که خواستار پوشش خبری این مراسم هستند می توانند از طریق سایت مدیا چنل فیفا، درخواست خود را حداکثر تا تاریخ ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۵ ارسال کنند.
بر این اساس کلیه متقاضیانی که قبلاً در مدیا چنل فیفا ثبت نام کرده اند می توانند از طریق این لینک درخواست خود را برای پوشش خبری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ به مدیا چنل فیفا ارسال کنند. همچنین متقاضیانی که تا کنون در مدیا چنل فیفا ثبت نام نکرده اند می توانند از طریق این لینک اقدام و سپس درخواست خود را به مدیا چنل ارسال کنند. در ادامه فیفا در صورت تأیید درخواست متقاضی اطلاعات تکمیلی را برای وی ارسال خواهد کرد.
گفتنی است، کلیه متقاضیان مسئول دریافت ویزای خود بوده و این ثبت نام برای کلیه رسانه های مکتوب، عکاسان و رسانه های تصویری انجام می شود.
مدیا چنل فیفا راه ارتباطی میان فیفا و کمیته برگزاری محلی با رسانه ها محسوب می شود و رسانه هایی که خواستار پوشش خبری مسابقات بین المللی هستند، می توانند از این طریق کلیه برنامه فعالیت ها و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند. لازم به توضیح است، برای هر تورنمنت ثبت نام رسانه ها به صورت اختصاصی انجام می شود.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با دپارتمان رسانه های فیفا با آدرس media@fifa.org و کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۱۶ – کلمبیا با آدرس comunicaciones@colombia2016.co ارتباط برقرار کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین دوشنبه , ۱۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

Salam .man kheili be bazihaye jam Kahana slave saran .hosein shahbazi AZ shots