کد خبر : 63028
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 9:58
-

تکلیف تیم مقاومت البرز تا پایان فروردین مشخص می شود

تکلیف تیم مقاومت البرز تا پایان فروردین مشخص می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال باشگاه مقاومت البرز گفت: هیئت مدیره باشگاه تا پایان فروردین ماه تشکیل جلسه خواهد داد تا تکلیف تیم در فصل جدید و سیاست های آن مشخص شود. محمد خالقی افزود: نیمه دوم تیرماه برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال از سوی سازمان لیگ و کمیته فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیر تیم فوتسال باشگاه مقاومت البرز گفت: هیئت مدیره باشگاه تا پایان فروردین ماه تشکیل جلسه خواهد داد تا تکلیف تیم در فصل جدید و سیاست های آن مشخص شود.

محمد خالقی افزود: نیمه دوم تیرماه برای شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال از سوی سازمان لیگ و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال معین شده است و به این موضوع واقفیم که باید در اسرع وقت و با کمترین تاخیر مقدمات شکل گیری تیم فراهم شود.

وی تصریح کرد: در خصوص کادر فنی در اواخر سال گذشته برنامه و رزومه برخی مربیان مورد بررسی دریافت شد و در نشست آتی هیئت مدیره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خالقی در پایان گفت: تلاش می کنیم در کوتاه ترین زمان ممکن شرایط را برای شکل گرفتن دوباره تیم و شروع تمرینات مهیا کنیم و به نگرانی اهالی فوتسال و علاقمندان به این تیم پایان دهیم.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.