کد خبر : 63049
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:19
-

حیدریان: پیشنهاد همکاری شمسایی از لطف اوست/ هنوز درباره جزئیات با دبیری مذاکره نکرده ام/ فعلا تصمیمی برای بازگشت ندارم!

حیدریان: پیشنهاد همکاری شمسایی از لطف اوست/ هنوز درباره جزئیات با دبیری مذاکره نکرده ام/ فعلا تصمیمی برای بازگشت ندارم!

محمد رضا حیدریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره پیشنهاد وحید شمسایی برای همکاری با او، عنوان کرد: وحید با وجود اینکه از فوتسال دور بودم، پیشنهاد همکاری داده است و واقعا به من لطف دارد. شمسایی پارسال هم با من صحبت کرده بود. امسال هم لطف داشت و گفت در هر سمتی

محمد رضا حیدریان در گفت‌وگو با پایگاه خبری فوتسال ایران درباره پیشنهاد وحید شمسایی برای همکاری با او، عنوان کرد: وحید با وجود اینکه از فوتسال دور بودم، پیشنهاد همکاری داده است و واقعا به من لطف دارد. شمسایی پارسال هم با من صحبت کرده بود. امسال هم لطف داشت و گفت در هر سمتی که می خواهم، حتی سرمربی با او همکاری کنم.
کاپیتان سابق تیم ملی اضافه کرد: از باشگاه دبیری هم صحبت هایی با من شده اما هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. چند روز پیش، این پیشنهاد مطرح شد و هنوز فرصت نشده درباره جزئیات بحث کنیم. دیروز هم جواد اصغری مقدم در تمرین، این موضوع را مطرح کرد.
حیدریان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی تصمیم نهایی خود برای همکاری با وحید شمسایی یا باشگاه دبیری را اتخاذ خواهد کرد، گفت: هنوز برای بازگشت به فوتسال تصمیمی ندارم. نمی دانم، شاید امسال هم در لیگ برتر نباشم!
وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتی که تصمیم به حضور در لیگ برتر داشته باشم، به احتمال زیاد در تهران خواهم بود چرا که اگر به شهرستان بروم، به هیچ کدام از کارهایم نمی رسم.
حیدریان در پایان در مورد تمرین مشترک با شمسایی و حضور امیر تتلو در کنارشان به خبرنگار fut5al گفت: اولین باری بود که به تمرین وحید می رفتم.آنها معمولا جمع می شوند و والیبال بازی می کنند. من هم سری به تمرینشان زدم. در مورد مهمان تمرین های شمسایی هم چون او را نمی شناسم، صحبتی ندارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.