کد خبر : 63055
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 فروردین 1395 - 11:36
-

شمس:به دلیل نامزدی ریاست انجمن جهانی ، اجازه حضور در کادر فنی را نداشتم/ این تیم شایسته تقدیر است

شمس:به دلیل نامزدی ریاست انجمن جهانی ، اجازه حضور در کادر فنی را نداشتم/ این تیم شایسته تقدیر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس انجمن فوتسال فدراسیون ورزش مدارس بعد از نایب قهرمانی نماینده ایران در مسابقات جهانی گفت: این تیم شایسته تقدیر است و امیدوارم بتوانیم در آینده در بخش دختران هم چنین تیمی را اعزام کنیم. حسین شمس اظهار کرد: این سومین دوره ای بود که نماینده دانش آموزی ایران در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس انجمن فوتسال فدراسیون ورزش مدارس بعد از نایب قهرمانی نماینده ایران در مسابقات جهانی گفت: این تیم شایسته تقدیر است و امیدوارم بتوانیم در آینده در بخش دختران هم چنین تیمی را اعزام کنیم.

حسین شمس اظهار کرد: این سومین دوره ای بود که نماینده دانش آموزی ایران در مسابقات جهانی شرکت می کرد و توانست علی رغم تمام مسائل مقام دومی را کسب کند. این دانش آموزان واقعا زحمت کشیدند و شایسته نگاه ویژه هستند. آنها در مرحله گروهی روزانه دو بازی انجام دادند که برای یک نوجوان واقعا سنگین است.

وی افزود: تیم ایران در این دوره با قدرت به عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی شد و با شکست تیم‌های اسلواکی و کرواسی به فینال رفت. در این دیدار هم تمام تلاش خود را انجام داد اما برزیلی ها نشان دادند که برای این مسابقات برنامه دارند و توانستند ما را با اختلاف زیاد شکست دهند. ما در دوره قبل ۹ بر ۸ باخته بودیم اما این بار ۶ بر صفر باختیم تا فاصله ها مشخص شود.

شمس با تاکید بر اینکه برزیلی ها با این قهرمانی ثابت کردند که دو سال تمرین داشتند و مدت ها در کنار هم بودند، گفت: آنها در هر دو بخش دختران و پسران قهرمان شدند و این نشان از برنامه ریزی آنها است اما ما چند ماه بیشتر تمرین نداشتیم و نمی شود انتظار داشت که بتوانیم تیمی را که دو سال کار کرده ببریم. همین دوم شدن هم برای تیم ما یک پیروزی بزرگ است.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیم ایران در بخش دختران نماینده نداشت و آیا برنامه ای برای اعزام تیم در این بخش وجود دارد؟ گفت: ما تا بحال در بخش دختران اعزام نداشتیم اما در جلسه ای که با دکتر حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خواهم داشت این پیشنهاد را می گویم که باید در آینده در این بخش هم تیمی را اعزام کنیم.

رئیس انجمن فوتسال فدراسیون ورزش مدارس گفت: تیم بانوان فوتسال ایران قهرمان آسیا شده و در این بخش توانایی خوبی در دختران ایران وجود دارد ضمن آنکه با اعزام تیم دختران به این مسابقات می توان تبلیغات نادرست درباره فعالیت بانوان ایرانی در بیرون از مرزها را خنثی کرد. در بخش دختران هم شرایط ما خوب است.
حسین شمس در پاسخ به این سوال که چرا او به عنوان سرمربی در کنار کادرفنی حضور نداشت، گفت: به دلیل اینکه من برای ریاست فوتسال فدراسیون جهانی ورزش دانش آموزی کاندیدا شده ام، قانون اجازه نداد تا بتوانم در کنار تیم باشم. تمام زحمات این تیم را پورحسین و مطلب زاده کشیدند و آنها توانستند به خوبی این تیم را هدایت کنند. البته همیشه با هم صحبت می کردیم و مشاوره می دادم اما کار اصلی با آنها بود.

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عشق قرچك دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

جناب شمس بیخود نگو شما تیم ملى دانش آموزى رو بردید و بقیه با تیم مدارس شهرشون آمده بودن فقط یک تیم فوتسال داشت که شما ۶ تا ازش خوردید بقیه تیم ها که کشورشون فوتسال نداشت که آخه فرانسه و قبرس فوتسال دارن؟؟؟!! بعدم همه کار فنى تیم با خودت بود حالا که شش تا خوردین خودت رو کشیدى کنار ؟؟!!

نام ... دوشنبه , ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴

خخخخخخخخخ ، باز هم حسین شمس سرمربی نشد