کد خبر : 63190
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 فروردین 1395 - 10:02
-

تتلو:به خاطر فوتسال خوانندگی را کنار می گذارم/هنوز خیلی کار دارم اما می خواهم در لیگ برتر فوتسال بازی کنم/ فوتبالی ها جرات نداشتند به من میدان بدهند/دربی سرخابی ها برنده ندارد

تتلو:به خاطر فوتسال خوانندگی را کنار می گذارم/هنوز خیلی کار دارم اما می خواهم در لیگ برتر فوتسال بازی کنم/ فوتبالی ها جرات نداشتند به من میدان بدهند/دربی سرخابی ها برنده ندارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو خواننده جنجالی و در عین حال پرطرفدار رپ مدتی است در تمرینات فوتسال شرکت می کند و اینطور که مدعی است عزم خود را برای بازی کردن جزم کرده است.او دیروز برای دقایقی با ما همکلام شد تا هم از حال و هوای این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر حسین مقصودلو یا امیر تتلو خواننده جنجالی و در عین حال پرطرفدار رپ مدتی است در تمرینات فوتسال شرکت می کند و اینطور که مدعی است عزم خود را برای بازی کردن جزم کرده است.او دیروز برای دقایقی با ما همکلام شد تا هم از حال و هوای این روزهایش بگوید هم از علاقه اش به فوتبال و فوتسال و دربی ۸۲ سرخابی ها.

تتلو در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد اینکه چه شد سر از فوتسال در آورد گفت:راستش می خواستم به جوانها بفهمانم که کار نشد ندارد و خواستن توانستن است.من می خواستم به طرفدارانم بگویم هر کاری که اراده کنی اگر واقعا بخواهی می توانی آن را انجام دهی و الان هم آمده ام به فوتسال تا خودم را نشان بدهم.

این خواننده رپ در مورد اینکه حضورش در زمین فوتسال به فعالیتش در موسیقی ضربه نخواهد زد اذعان داشت:واقعیت این است که در تمرینات به قدری انرژی ام گرفته می شود که فرصتی برای کار موسیقی ندارم.الان دو سه تا مشتری دارم که شعر می خواستند اما انرژی اش را ندارم و شبها خسته هستم.شبها روی پایم یخ می گذارم تا شاید خستگی ام کم بشود.برای حرفه ای شدن باید زحمت کشید و من هم برنامه ام این است که دو سال در فوتسال حاضر باشم.الان ۲۸ سالم است و می خواهم تا ۳۰ سالگی فوتسال بازی کنم و ناچارم در این مدت موسیقی و خوانندگی را کنار بگذارم.

وی در مورد اینکه آیا روند تمرینات او راضی کننده بوده است خاطرنشان کرد:هنوز خیلی کار دارم تا حرفه ای شوم.برای بازی در لیگ برتر باید بیشتر تمرین کنم و بهتر باشم.اما این را بدانید که برای تفریح به تمرین نیامده ام و قصدم بازی حرفه ای است و برای رسیدن به این خواسته از هیچ کوششی فروگذار نمی کنم.

تتلو در مورد اینکه با توجه به حضورش در تمرینات پرسپولیس و راه آهن چرا در فوتبال نمانده گفت:متاسفانه فوتبالی ها جرات میدان دادن به من را نداشتند.آنجا فوتبال مرا ندیدند و ترسیدند که برایشان مشکل درست شود و اجازه ندادند خودم را نشان بدهم.

این خواننده که دو ترانه برای تیم ملی و پرسپولیس خوانده در مورد تیم مورد علاقه اش تاکید کرد:من پرسپولیسی هستم اما استقلال را هم دوست دارم و هر دو تیم طرفداران زیادی دارند و من هم در هر دو تیم دوستان زیادی دارم.

تتلو در مورد پیش بینی اش از دربی ۸۲ گفت:من فکر می کنم این دربی مساوی می شد اما هر کسی برنده آن باشد قهرمان لیگ خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

ناموسا جمع کن برو

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

این همه فوتسالیست دسته دومی که سالهاست بازی میکنند و جوانتر از شمام هستند و ارزو لیگ برتر دارن. و نتونستند هنوز بیاند . مگه ایکه به زور پول و باند بازی رات بدند. پول بده شمسایی حله . شایدم سر مربی تیم ملی شد تو رو هم دعوت کرد. اره با پول خواستن توانستنه.

نام ... چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

واسه شمسایی و فوتسال این مملکت متاسفم.اینهمه فوتسالیست داریم که حقبازی کردن تو لیگ برتر رو دارن و از بچگی دارن فوتسال بازی میکنن ولی به حقشون نمیرسن.اونوقت آقای تتلو اومده یه شبه میخواد تو لیگ برتر بازی کنه.تو این مملکت هیچی سرجاش نیست

گیتی پسند قهرمان چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

دادا وحید شمسایی خودش کم حاشیه داره تو رو هم اضافه کرده؟؟!! برید جمع کنید بساط خودتون رو فقط حاشیه وارد فوتسال کردین این همه جوان شایسته تو ایران هست حالا تو اومدی فوتسال بازی کنی اونم تو لیگ برتر؟؟!! اونم با شمسایی ؟؟ دارید شوووو بازی میکنید تو و شمسایی ؟؟!!

مويم چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

عاشقتم أمیر
آفرین به این پشتکار و انگیزه ات
موفق باشی عزیزم

بنیامین چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

یعنی واقعا متاسفم اگه این تتل یه موقعی بخواد بیاد تو تیم تاسیسات یا تیم دیگری خیلی بازیکن خوب واماده داریم که الان تیم ندارن.

فوتسالی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

جون مادرت برو تو زیر زمین بخون نیا روی زمین تو به همون زیر زمین تعلق داری
نه زمین فوتسال اگه خواستی همونجا با شمسایی فوتسال بازی کن ایران انقدر فوتسالیست
با استعداد داره که برای امثال تو نه وقت داره نه جایی برای بازی

علیرضا چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

۲۸سالشه،می خواد فوتسالیست بشه.۲۹سالگی تیم ملی دعوت می شه.گمانم ۳۰سالگی از طرف فوتسال پلنت بهترین بازیکن جهان می شه.
اوسین بولت با اون همه افتخارات در دوومیدانی،نمی تونه بیاد منچستریونایتد.
لابد این عموهه دوسال دیگه رفت مسابقات کشتی کج،دو سال بعدش رفت ان بی ای.کلا موجود باحالیه،ببینیم آخرش چی می شه…..

بندرعباسی چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

آرزوی موفقیت برات دارم آقای مقصودلو………موفق باشی امیرحسین مقصودلو …..درودبروحیدخان شمسایی

نام ... چهارشنبه , ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

اصلا ایشون کی هست که اینقدر بزرگش می کنید

امیر از اصفهان پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

میدونین چی دوستان فوتسال ما توش حاشیه کم بود این آقا اومد تا هم شاخ فوتسال بشه و هم حاشیه هارا زیاد کنه . آقای شمسایی شما که مرد باخدایی هسی و همه ایران میگن که وحید شمسایی خیلی مومن به خدا قسم من خودم از طرفداران سرسختتم ولی باور کن استعداد خیلی زیاد یکیش خود من که دارم این پیام را مینویسم حتما که نباید این آدم با استعداد معروف باش که . دوستان بزرگواران خودتون را گول نزنین ما همه میدونیم که حق این آقا نیست که راه به فوتسال و آنتن تلویزیون ها پیدا کنه . آقای مقصودلو خودت را گول نزن . راسی یه خدایی هم بالا سرت هس گفتم بگم شاید یادت رفته.
میسپارم فقط به خود الله که میبین چه حق و ناحقی هایی داره میش ( یاعلی )

امیر از اصفهان پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

فقط یک کلمه اونم این که حق این آقا نیست که راه به فوتسال پیدا کنه و ………………… فکر کنم از آهنگهای مسخرش نتونسته خرجیش را در بیاره زده به فوتسال خیلی زرنگ تشریف داری آقا . نمیدونم این پیام را چه کسانی میخونن فقط میدونم که استعداد خیلی داریم اونم مخصوصا تو فوتسال اونم تو اصفهان پس فقط شما خیلی شاخ نیستی آقای عزیز / خداروشکر تو ایران بازیگرا شدن خواننده و بعضی فوتبالی ها هم شدن بازیگر دیگه کم مونده این آقا اونم از نوع خواننده رپ بش فوتسالی خیلی مسخرس . معلومه این افراد راه خودشون را هنوز پیدا نکردن و فقط به فکر جیب خودشونن . واقعا حیف فوتسال . دوستان عزیزان بزرگواران باور کنید استعداد خیلی هس فقط این آقایون که با استعداد نیستن که

امیر از اصفهان پنجشنبه , ۲۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

با شما ها هستم مردم شماها را محبوب کردن پس زیادی دور ور ندارین

چوک بندر جمعه , ۲۷ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

آقای اصفهانی شماکه دم از استعداد در اصفهان می زنی خب برید گیربدید به تیم گیتی پسند اصفهان که تیم ش یک بازیکن اصفهانی نداره چیکارتون به مردمه …….کسی که خوابه رومیشه بیدارکردولی کسی که خودش زده به خواب نمیشه بیدار کرده …….اول برودوربرتو ببین ……درودبر شمسایی موفق باشی