کد خبر : 63241
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 فروردین 1395 - 1:00
-

چهارمین صعود متوالی ایتالیا به جام‌جهانی

چهارمین صعود متوالی ایتالیا به جام‌جهانی
تیم ملی فوتسال ایتالیا با برتری مقابل مجارستان برای هفتمین بار به جام‌جهانی صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایتالیا برای هفتمین بار به جام‌جهانی صعود کرد. دقایقی پیش و در آخرین بازی از مرحله پلی‌آف صعود به جام‌جهانی ۲۰۱۶ در منطقه اروپا، تیم ملی فوتسال ایتالیا توانست با شکست ۶ بر صفر تیم ملی مجارستان و پیروزی ۹ بر صفر در مجموع دو بازی، برای هفتمین بار و چهارمین بار پیاپی (ایتالیا به جام‌جهانی ۲۰۰۰ گوآتمالا صعود نکرد) به جام‌جهانی صعود کند.

دیدار برگشت این دو تیم در سالن پالاپراتو شهر پراتو، ایتالیا برگزار شد. ایتالیا که در دیدار نخست با نتیجه ۳ بر صفر به برتری رسیده بود، برای دیدار برگشت دغدعه حاصی نداشت و از دقیقه ۲ آتش‌بار خود را روشن کرد. ایتالیا در حالی ۶ بر صفز محارستان را در هم کوبید که گل‌های این تیم را سرجیو رومانو (۲ گل در دقایق ۲ و ۲۱)، آلکس مرلیم (در دقیقه ۳)، وینیسیوس کارلوس دوس سانتوس (در دقیقه ۱۰)، رودولفو فورتینو (در دقیقه ۱۴) و داس سانتوس دا سیلوا آگوستو کاکا (در دقیقه ۲۶) به ثمر رساندند.

بدین‌تریب تیم ملی ایتالیا به عنوان هفتیمن و آخرین تیم اروپا و شانزدهمین تیم به جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا صعود کرد. پیش از این صعود تیم‌های ایران، استرالیا، ویتنام، ازبکستان و تایلند از آسیا، جزایر سلیمان از اقیانوسیه، اسپانیا، جمهوری آذربایجان، پرتغال، قزاقستان، اوکراین و روسیه از اروپا و برزیل، آرژانتین و پاراگوئه از آمریکای جنوبی به جام‌جهانی مسجل شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.