کد خبر : 63266
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 - 13:23
-

مورد عجیب یاسین پیشرو

مورد عجیب یاسین پیشرو

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا قرار نیست آب خوش از گلوی فوتسال قم پایین برود و امسال هم این شهر فوتسال خیز در گیر و دار تعیین اسپانسر برای تمی لیگ برتری فوتسال خود خواهد بود. در طی سال های اخیر از ارم کیش و کیش ایر گرفته تا صبا و ماهان تندیس حامی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،گویا قرار نیست آب خوش از گلوی فوتسال قم پایین برود و امسال هم این شهر فوتسال خیز در گیر و دار تعیین اسپانسر برای تمی لیگ برتری فوتسال خود خواهد بود. در طی سال های اخیر از ارم کیش و کیش ایر گرفته تا صبا و ماهان تندیس حامی تیم فوتسال قم بوده اند و فصل پیش نیز یاسین پیشرو که یک هدلینگ دارویی بود با گذشت دو هفته از مسابقات پا پیش گذاشت و با هزینه کردن و حتی اعزام تیم به اردوی قطر حسابی سر و صدا کرد. با گذشت زمان اما شرایط اینطور نماند و بدهی های این باشگاه از یک سو و عدم تسویه حساب با بازیکنان از سوی دیگر در کنار سکوت مدیران باشگاه بر ابهام ادامه تیمداری آنها در فوتسال افزود تا اینکه مشخص شد دلیل اصلی دلسردی مدیران این باشگاه چیست. آنطور که از مدیران یاسین پیشرو نقل شده آنها به دنبال انتقال قطعی امتیاز به این باشگاه هستند و حاضر نیستند تنها در قبال در اختیار گرفتن قرضی امتیاز، برای تیم هزینه کنند.آنها معتقدند چنانچه تریبت بدنی قم به طور کامل امتیاز تیم را به یاسین پیشرو بدهد انها با خیال راحت به تیمداری می پردازند اتفاقی که با واکنش هیات فوتبال قم روبرو شده و انها را در بیم انتقال امتیاز به خارج از استان هم قرار داده است. کریم بهرامی رئیس هیات فوتبال قم در این خصوص گفت: “شنیده‌ام که یاسین پیشرو خواهان امتیاز تمام و کمال تیم فوتسال است اما این امتیاز متعلق به بخش دولتی است و واگذاری آن شرایط ویژه‌ای دارد، اموال دولت با سلسه مراتب خاصی به بخش خصوصی واگذار می‌شود و باید مزایده برگزار شود.قبل از همه این بحث ها مهمترین شرط واگذاری امتیاز به مجموعه یاسین نرفتن امتیاز به خارج از استان است، اگر مسئولان پذیرای این مهم باشند با کمال میل با واگذاری امتیاز موافقم. شرط اصولی تیمداری اجرای تعهدات است، پس یاسین پیشرو قبل از خرید امتیاز باید تمام قرار دادها را پرداخت کند، زیرا اداره ورزش به اطمینان قول مسئولان تیم را به یاسین سپرده و تمام اعضا در حال حاضر با تیم طرف هستند. حتی اگر یاسین پیشرو تیم داری کنند یا با نام دیگری در رقابت ها حاضر شود مجبور به پرداخت قرار دادها است در غیر این صورت واگذاری امتیاز صورت نخواهد گرفت.”

از سوی دیگر شنیده می شود قرار است هفته آینده جلسه ای بین مدیران این باشگاه با مسئولان ورزش و فوتبال قم برگزار شود تا در این باره تعیین تکلیف شود.

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.