کد خبر : 63277
تاریخ انتشار : جمعه 27 فروردین 1395 - 16:41
-

نعمتی: در صورت مهیا بودن امکانات می مانم/ باید آرامش را به شهروند و هوادارنش بازگردانیم/ تعدادی از بازیکنان فصل قبل جدا و چند بازیکن جدید جذب می شوند

نعمتی: در صورت مهیا بودن امکانات می مانم/ باید آرامش را به شهروند و هوادارنش بازگردانیم/ تعدادی از بازیکنان فصل قبل جدا و چند بازیکن جدید جذب می شوند

مهدی نعمتی سرمربی فصل گذشته شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، از شرایط این تیم و تمدید قرارداد و  و اهدافش در صورت ماندن در شهروند سخن گفت. صحبت های نعمتی را می توانید در ادامه مشاهده کنید. مذاکره ای جدی با شهروند نداشته ام فعلا خبر خاصی نیست جز بازی های تیم امید

مهدی نعمتی سرمربی فصل گذشته شهروند ساری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، از شرایط این تیم و تمدید قرارداد و  و اهدافش در صورت ماندن در شهروند سخن گفت. صحبت های نعمتی را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

مذاکره ای جدی با شهروند نداشته ام

فعلا خبر خاصی نیست جز بازی های تیم امید شهروند در لیگ برتر امیدها که خداروشکر نتایج خوبی کسب کرده اند. تا به امروز مذاکره ای جدی با شهروند ساری نداشته ام و بزودی و در جلسه ای که قرار است برگزار شود، تکلیف مشخص خواهد شد.

درصورتی که امکانات مهیا باشد، در شهروند می مانم

ماندن و یا نماندن بنده به شرایط و امکاناتی که مدیران تیم بتوانند فراهم کنند بستگی دارد. خصوصا در مورد حفظ و جذب بازیکنان با کیفیتی که مدنظرم هستند باید نظر مثبت داشته باشند تا حداقل شرایط برای فعالیت موثر مهیا گردد.

درصورتی که بمانم، باید آرامش را به تیم شهروند و هوادارانش بازگردانیم

پس از سختی های فراوانی که در انتهای فصل گذشته برای حفظ سهمیه لیگ برتر کشیده شد، با توجه به صحبت های آقای نجاریان مدیرعامل تیم در تشکیل تیمی شایسته و درخور نام شهر ساری و استان مازندران و بویژه کسب رضایت هواداران پرشور ساروی در فصل جدید، در صورتی که به توافق برسیم، تقویت کادرفنی و جذب ۳ ، ۴ بازیکن باکیفیت لیگ برتری را هدفگذاری خواهیم کرد تا همانند چهار سال اخیر همواره جزء کاندیدای سقوط نباشیم و آرامش را به تیم و هواداران ساروی بازگردانیم.

شرایط از لحاظ مالی و امکانات مناسب است

شرایط شهروند فصل گذشته از نظر مالی و امکانات خوب بوده و طبق شنیده ها اکثر بازیکنان ۸۰ درصد قرارداد خود را دریافت نموده اند هرچند که بنده هنوز ۳۰ درصد قراردادم را دریافت نکرده ام.

تعدادی از بازیکنان فصل قبل جدا خواهند شد و چند بازیکن جدید جذب می شوند

درصورت ماندن در شهروند، تعدادی از بازیکنان فصل قبل که همت و تلاش زیادی نداشتند و فقط نام آنها در تیم شهروند دیده می شد و کیفیت فنی مطلوبی از خودشان در طول فصل نشان نمی دادند، جدا خواهند شد تا به شرایط ایده آل حضور در لیگ برتر برسند و بعدها در تیم حضور یابند. از طرفی برای بالا بردن کیفیت و رتبه تیمی، ۴ بازیکن بسیار خوب و باکیفیت، مدنظر کادرفنی و مدیریت هستند که فعلا جدیت لازم در جذب این بازیکنان مشاهده می شود و باید دید چند درصد از خواسته ها عملی خواهد شد.

پشت گوش انداختن وعده های داده شده در جذب بازیکن، دلیل اصلی حضور شهروند در رتبه های پایین جدول است.

در پایان هر فصل مدیران تیم به همه قول ترمیم نقاط ضعف چه از نظر بازیکن و چه از نظر مربی و امکانات را برای فصل بعد می دهند اما با پشت گوش انداختن تمام وعده ها و در نزدیکی فصل جدید، تیم را با همان ترکیب قبلی و تدارکات ضعیف روانه مسابقات می کنند و هرچه به انتهای فصل نزدیکتر می شویم، خودشان و اعضای تیم و طرفداران اصطلاحا خون به دل می شوند و کار به اما و اگر می کشد تا به سختی بتوانند سهمیه لیگ برتر را حفظ نمایند.

امیدوارم مجموعه تیم و هواداران لذت حضور در نیمه بالای جدول را احساس کنند

با توجه به بودجه بسیار خوبی که شهرداری و شورای شهر در اختیار تیم شهروند قرار خواهند داد، امیدوارم در همه آیتم ها تغییرات مثبت ایجاد شود تا در طول فصل مجموعه تیم و هواداران لذت حضور در نیمه بالای حدول رو حس کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.