کد خبر : 63372
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 17:04
-

اسدی: موفقیت های به دست آمده حاصل تلاشهای شبانه روزی بوده است

اسدی: موفقیت های به دست آمده حاصل تلاشهای شبانه روزی بوده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا اسدی-دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کسب موفقیت های بیش از پیش فوتسال بودیم که این امر اتفاق نمی افتاد مگر اینکه همدلی ببین خانواده فوتسال وجود داشته باشد. وی در ادامه درباره تصویب اساسنامه و اجرای آن گفت: وجود اساسنامه چند خاصیت مانند وضع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علیرضا اسدی-دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد کسب موفقیت های بیش از پیش فوتسال بودیم که این امر اتفاق نمی افتاد مگر اینکه همدلی ببین خانواده فوتسال وجود داشته باشد.
وی در ادامه درباره تصویب اساسنامه و اجرای آن گفت: وجود اساسنامه چند خاصیت مانند وضع قوانین و اجرای به آن، سهولت دسترسی به وضع قوانین مختلف در صورت بروز مشکلات، و پس از تحلیل و بررسی، قانون هایی که به تدوین رسیده است را به مرحله اجرا می گذاریم، دارد. بر همین اساس، اینکه سازمان لیگ برتر فوتسال طبق برنامه های تدوین شده پیش می رود باعث می شود تا شاهد موفقیت باشیم.
دبیرکل فدراسیون در پایان گفت: باید با رفع مشکلات مربیان و باشگاهها و از بین بردن موانع، بستر را برای فعالیت بهتر و روند رو به رشد فوتسال ایجاد کنیم. با ایجاد دانش فنی و تغییرات در منابع ساختاری می توانیم مشکلات را رفع و به آینده بیش از پیش امیدوار باشیم.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.