کد خبر : 63336
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 13:03
-

تاسیسات دریایی و فرصتی که از دست می رود!

تاسیسات دریایی و فرصتی که از دست می رود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تاسیسات دریایی تهران ، قهرمان فوتسال ایران و آسیا در حالی هنوز وضعیت خود برای فصل پیش رو را تعیین نکرده است ، که امسال سال سختی را در پیش خواهد داشت. حضور درجام جهانی باشگاه های جهان در قطر در اوایل تیرماه ، حضور جام باشگاه های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تاسیسات دریایی تهران ، قهرمان فوتسال ایران و آسیا در حالی هنوز وضعیت خود برای فصل پیش رو را تعیین نکرده است ، که امسال سال سختی را در پیش خواهد داشت.
حضور درجام جهانی باشگاه های جهان در قطر در اوایل تیرماه ، حضور جام باشگاه های آسیا در اواخر این ماه و ورود به میدان رقابت سخت با حریفان در لیگ برتر آوردگاه هایی که باشگاه سال ۲۰۱۵ فوتسال آسیا باید در آن حضور یابد و موفقیت در همه این میادین بدون برنامه از پیش تعیین شده و تعیین تکلیف آن میسر نخواهد بود.
یک از مهمترین دلایلی که تاسیساتی ها در دو فصل گذشته با انگیزه بالای شمسایی و یارانش به همه عناوین ممکن دست یافتند ، شروع زودهنگام و مشخص بودن وضعیت این تیم پیش از فصل بود.
دریایی ها در دو سال اخیر زودتر از اکثر تیم ها برای موارد فنی ، بازیکنان و برنامه های مورد نظر خود تصمیم گرفتند و در طول مسابقات این موضوع بسیار به یاری آنها آمد تا بتوانند در فوتسال ایران و آسیا سر در سرها داشته باشند .
حضور این تیم در جام باشگاه های آسیا که امسال در تایلند برگزاری می شود ،به عنوان مهمترین تورنمنت پیش از جام جهانی برای فوتسال ایران بسیار حائز اهمیت خواهد بود تا دریایی ها بتوانند از عنوان قهرمانی دفاع کنند و ملی پوشان با روحیه فراوان به آوردگاه جهانی بروند و موفقیت در این عرصه با از دست رفتن زمان میسر نخواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.