کد خبر : 63386
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 19:15
-

نجاریان:باید به فکر مشکلات تاسیسات باشیم / تغییر در تاریخ آغاز لیگ برتر بدیهی است

نجاریان:باید به فکر مشکلات تاسیسات باشیم / تغییر در تاریخ آغاز لیگ برتر بدیهی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت:تغییر در تاریخ آغاز رقابت های جام باشگاههای آسیا و همچنین برنامه های تیم ملی احتمالا باعث تغییر حتمی در تاریخ آغاز لیگ برتر می شود. سعید نجاریان گفت:از تمام دوستانی که برای چهارمین بار پیاپی اعتماد کردند و رای خود را به من

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عضو هیات رییسه سازمان لیگ فوتسال گفت:تغییر در تاریخ آغاز رقابت های جام باشگاههای آسیا و همچنین برنامه های تیم ملی احتمالا باعث تغییر حتمی در تاریخ آغاز لیگ برتر می شود.

سعید نجاریان گفت:از تمام دوستانی که برای چهارمین بار پیاپی اعتماد کردند و رای خود را به من اختصاص دادند تشکر می کنم. همین اعتماد باعث شد تا در چندین دوره حضورم در هیات رییسه تمام تلاش خود را به همراه دیگر اعضا برای توسعه فوتسال ایران و اعتلای باشگاهها به کار گیرم و شرمنده دوستان فوتسالی نشوم.

وی ادامه داد: تمام فعالیت های فوتسال فقط به هیات رییسه مربوط نیست و دراینجا باید از تک تک افرادکمیته فوتسال از جمله جابری تشکر و باد زنده یاد حسین زاده را گرامی بدارم از سوی دیگر از باشگاههای فوتسالی تشکر کنم که برای موفقیت فوتسال کشور و تیم ملی همیشه همراه بودندو از هیچ همکاری از تعویق بازی ها گرفته تا در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی دریغ نکردند تشکر کنم .

وی افزود: جلسه امروز با بیان گزارشات یک ساله کمیته فوتسال از سوی افتخاری همراه شد و کفاشیان نیز از زحمات فوتسالی ها قدردانی کردند و از سال ورزشی فوتسال رضایت داشتند زیرا کسب چند جام قهرمانی در یک سال ارزش بسیاری دارد و اتفاق بزرگی در فوتبال ایران است همچنین باعث ارتقا سطح ورزش ایران می شود البته صحبت از ضعف های همیشگی فوتسال مانند مشکلات اسپانسر و پخش نیز به میان آمد و کفاشیان نیز قولهای مساعدی داد.

همچنین بحث بعدی مربوط به اساسنامه لیگ فوتسال بود که از سال ۹۰ بازنگری نشده و امسال باید مورد بررسی قرارا گیرد تا ضمن به روز رسانی نکات مبهم از بیم برود و مسائل به روز به آن اضافه شود.

نجاریان ادامه داد: بحث های مربوط به تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال باید در نخستین جلسه رسمی هیات رییسه مورد بررسی قرار گیرد زیرا در جلسه سال قبل هیات رییسه با تصور اینکه جام باشگاههای آسیا در مرداد ماه برگزار می شود تاریخ آغاز لیگ را تنظیم کرد اما حالا که با تغییر در برنامه های کنفدراسیون آسیا رقابت ها در تیرماه برگزار می شود به طور حتم باید در برنامه نغییری ایجاد شود زیرا تیم تاسیسات دریایی ایران نماینده شایسته کشورمان در جام باشگاههای آسیا است و باید به فکر مشکلات این تیم هم باشیم.

عضو هیات رییسه خاطر نشان کرد: از سوی دیگر ما برای تیم ملی و برای جام جهانی ۲۰ روز فرصت تعیین کردیم و حالا سرمربی تیم ملی درخواست مهلتی ۱ ماهه دارد که کاملا منطقی است و بازیهای تدارکاتی نیز باید در برنامه منظور شود با این اوصاف تاریخ آغاز لیگ قابل تغییر متصور خواهد بود.

نجاریان در خصوص تاریخ تشکیل نخستین جلسه هیات رییسه گفت: هنوز تکلیف انتخاب یکی از اعضای هیات ریبسه مشخص نشده و باید منتظر تصمیم کفاشیان در خصوص انتخاب چهارمین عضو هیات رییسه بالشیم تا جلسه تشکیل شود در صورتیکه این کار به درازا بکشد و با توجه به زمان کمی که در دسترس است بدون حضور عضو چهارم در هفته آینده تشکیل جلسه می دهیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.