کد خبر : 63310
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 11:29
-

چرا شمسایی در جمع نامزدهای بازیکن سال جهان نبود؟

چرا شمسایی در جمع نامزدهای بازیکن سال جهان نبود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی ده بازیکن برتر برای انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ فوتسال جهان توسط سایت فوتسال پلنت انتخاب شد و نام دو بازیکن ایرانی نیز در آن به چشم می خورد ، اما نکته این لیست غیبت وحید شمسایی است. شمسایی در سال ۲۰۱۵ تنها بازیکن ایرانی و آسیایی بود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسامی ده بازیکن برتر برای انتخاب بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ فوتسال جهان توسط سایت فوتسال پلنت انتخاب شد و نام دو بازیکن ایرانی نیز در آن به چشم می خورد ، اما نکته این لیست غیبت وحید شمسایی است.
شمسایی در سال ۲۰۱۵ تنها بازیکن ایرانی و آسیایی بود که موفق به کسب به عنوان هر سه عنوان فردی بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا ، آقای گل جام باشگاه های آسیا و بازیکن سال ۲۰۱۵ آسیا شد و به عنوان کاپیتان نیز جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر برد و تیم باشگاه های تحت هدایتش هم به عنوان تیم سال آسیا برگزیده شد و انتظار می رفت با توجه به عدم برگزاری مسابقات ملی در سطح کنفدراسیون آسیا ، وی یکی از نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۵ فوتسال جهان باشد و رویه فوتسال پلنت مبنی بر ملاک قرادادن باشگاه های آسیا در سایر انتخاب ها نیز این فرضیه را تقویت می کرد.
البته شمسایی با توجه به ذکر نامش در میان بازیکنان در باشگاه های آسیا حتی شانس کسب عنوان بهترین مربی باشگاهی را هم از دست داد.
البته با رویه موجود بعید به نظر می رسد که سایت مذکور در این خصوص توضیحاتی ارائه دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

از خود شمسایی بپرسید چطور عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه هارو گرفت که حقش نبود .!!!!!!!!! عنوان بهترین گلزنم که بهترین بازیکنای ایران و جمع کرده بود بجای خودش تلاش کنن گلهارو شمسایی اون جلو بزنه پس در واقع هیچی حقش نبود این سایت واقعی وبی طرف میفهمه البته اگه بی طرف باشه نه …………………….!!!

نام ... یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۲:۵۱

خوب معلوم دیگه چرا
چون اونجا نتونسته اشنا پیدا کنه و رابطه بزنه

نام ... یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶

یعنی بقیه بازیکن های ایرانی هم رابطه داشتند و انتخاب شدند؟!!!

محمد یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۵۸

خوب معلومه حقش نبود که تو لیست باشه این که سوال نداره تو لیگ هم همه دیدن که اگر خودش بازی نمیکرد اون تیم با اون همه ملی پوش ۵ هفته قبل از پایان لیگ باید قهرمان میشد نه با تفاضل گل!!!

بچه قمی با غیرت یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹

فقط حق داش اصغر حسن زاده بود تو این لیست باشه تو باشگاه های آسیا هم حقش رو خوردن ولی تو جام جهانی حقش رو میگیره