کد خبر : 63412
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 10:20
-

افتخاری:کفاشیان سه روز مهلت خواست/ با سه تیم اروپایی برای تیم ملی مذاکره کرده ایم

افتخاری:کفاشیان سه روز مهلت خواست/ با سه تیم اروپایی برای تیم ملی مذاکره کرده ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره انتخاب اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: سه نفر از اعضای قبلی مجددا انتخاب شدند و نفر چهارم را باید علی کفاشیان انتخاب کند که وی سه روز برای معرفی نفر چهارم مهلت خواست. این نشان می دهد عملکرد هیات رئیسه قابل قبول بوده که مجددا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره انتخاب اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال گفت: سه نفر از اعضای قبلی مجددا انتخاب شدند و نفر چهارم را باید علی کفاشیان انتخاب کند که وی سه روز برای معرفی نفر چهارم مهلت خواست. این نشان می دهد عملکرد هیات رئیسه قابل قبول بوده که مجددا رای آورده است. هر سه عضو از پیشکسوتان فوتسال هستند و سابقه زیادی در این کار دارند.

وی افزود: من در دوره قبل هم با این اعضا مشکلی نداشتم. الان هم مشکلی ندارم. به آقای کفاشیان گفتم هر کسی که شایسته باشد و انتخاب شود، وظیفه ام است با او کار کنم. در این مدت هم نگذاشتیم اتفاقی رخ بدهد که صدای باشگاه‌ها در بیاید. ضمن اینکه جلوی یکسری تنش‌ها را گرفتیم که با این سیاست آرامش به فوتسال بازگشته است. در این آرامش است که باشگاه ها می توانند موفق عمل کنند.

رئیس کمیته فوتسال یادآور درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی گفت: تایلند، ازبکستان و برزیل سه کشوری هستند که قصد داریم با آنها بازی کنیم. همچنین با اسلوونی، کرواسی و صربستان در حال مذاکره و مکاتبه هستیم تا با این تیم‌ها هم بازی تدارکاتی داشته باشیم. من روز سه شنبه با ناظم الشریعه (سرمربی تیم ملی) جلسه دارم تا مکاتبات را آغاز کنیم.

افتخاری درباره احتمال برپایی اردوی تیم ملی فوتسال در کشور اسپانیا و بازی با تیم ملی این کشور هم گفت: سفر به اسپانیا هنوز مشخص نیست. برنامه‌های این کشور کاملا از قبل چیده شده است. این تیم درگیر لیگ اروپا هم هست. اگر بعد از برگزاری این مسابقات جای خالی برای اسپانیا باشد، حتما برای تیم ملی فراهم خواهیم کرد.

وی در پایان تاکید کرد که تاریخ شروع لیگ برتر همان پانزدهم تیرماه است.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.