کد خبر : 63472
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 15:31
-

ناظم الشریعه:به خاطر لیگ یک لیست تیم ملی را اعلام نکردم/ اسامی سه شنبه اعلام می شود

ناظم الشریعه:به خاطر لیگ یک لیست تیم ملی را اعلام نکردم/ اسامی سه شنبه اعلام می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره تاخیر در اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوی آماده سازی، گفت: من روز سه شنبه به تهران می‌آیم تا با روسای کمیته فنی و رئیس کمیته فوتسال جلسه‌ای داشته باشم. اسامی بازیکنان هم آماده است و روز سه شنبه آنرا اعلام خواهم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدمحمد ناظم الشریعه درباره تاخیر در اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال برای حضور در اردوی آماده سازی، گفت: من روز سه شنبه به تهران می‌آیم تا با روسای کمیته فنی و رئیس کمیته فوتسال جلسه‌ای داشته باشم. اسامی بازیکنان هم آماده است و روز سه شنبه آنرا اعلام خواهم کرد.

وی افزود: اگر تا الان اسامی را اعلام نکردم به این خاطر بود که چند مسابقه از لیگ دسته اول را هم ببینم. همچنین احتمال دارد که بخواهم یکی، دو بازیکن بیشتر دعوت کنم برای همین تا روز سه شنبه صبر خواهم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سئوال که «آیا از لیگ دسته اول هم بازیکنی در تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر؟» گفت: من عملکرد بازیکنان لیگ یکی را زیر نظر گرفتم که شرایط بدی هم ندارند. یکی، دو بازیکن مدنظرم هست ولی باید یک جمعبندی نهایی داشته باشیم.

ناظم الشریعه درباره برنامه‌های تیم ملی تا قبل از شروع لیگ برتر هم یادآور شد: ما برنامه‌هایمان را تا ۲۰ خردادماه پیش بینی کرده‌ایم و بعد از آن، بازیکنان در اختیار باشگاه‌هایشان خواهند بود. البته تلاش داریم تا قبل از ۲۰ خرداد، یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم. برای همین از کمیته فوتسال خواستم زمینه بازی با تیم‌هایی چون اسلوونی، صربستان و کرواسی را فراهم کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.