کد خبر : 63445
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 12:07
-

چرا لیست تیم ملی اعلام نمی شود؟

چرا لیست تیم ملی اعلام نمی شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی از شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی کلمبیا شرکت کند. بعد از قهرمانی در آسیا توقعات از این تیم بالا رفت و همه انتظار دارند که این بار خواسته چندین ساله فوتسالی ها جامه عمل پوشیده شده و این تیم بر روی سکو برود. اتفاقی که با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی از شهریور ماه باید در مسابقات جام جهانی کلمبیا شرکت کند. بعد از قهرمانی در آسیا توقعات از این تیم بالا رفت و همه انتظار دارند که این بار خواسته چندین ساله فوتسالی ها جامه عمل پوشیده شده و این تیم بر روی سکو برود. اتفاقی که با توجه به بضاعت فوتسال ما بعید نیست اما با امکانات سخت افزاری و مشکلات پیش رو راه دشواری را برای فوتسال ما نمایان می کند.با این حال تعلل در برگزاری اردوی تیم ملی موردی است که هنوز علت اصلی آن مشخص نشده است. آنطور که ناظم الشریعه پیش از این بارها اعلام کرده بود قرار بود لیست تیم ملی در یکی از دو روز ۲۰ یا ۲۱ فروردین اعلام شده و اردوی تیم ملی از اردیبهشت آغاز می شود اما با گذشت بیش از یک هفته از زمان اعلام شده خبری از لیست تیم ملی نیست. این در حالی است که ناظم الشریعه بارها نسبت به زمان دیرهنگام شروع لیگ و عدم زمان کافی برای اردوهای تیم ملی گلایه کرده اما تاخیر در اعلام لیست تیم ملی هم چندان جالب نیست.البته شاید به دو دلیل بتوان این تاخیر را موجه دانست. اول اینکه با توجه به تعطیل بودن لیگ برتر و مشخص بودن اکثر نفرات،نیاز به هماهنگی زیاد نیست و اکثر بازیکنان از دعوت خود به تیم ملی مطلعند.دوم اینکه اردوی تیم ملی قرار است دوم اردیبهشت آغاز شود و حتی در فاصله ۴۸ ساعت به شروع اردو هم می توان بازیکنان را مطلع کرد با این حال تاخیر در اعلام اسامی تیم ملی شاید چندان خوشایند تیم ملی نباشد که به روی سکو رفتن در جام جهانی فکر می کند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶

متاسف برای لیگی که فقط ۲۰ بازیکن مشخص از اول فصل تا آخر فصل ۹ ماهه به اردوی تیم ملی دعوت میشن،البته اگه این کارو مربیهای دیگه انجام میدادن مثل خسوس و صانعی و … سایت ها مورد انتقاد شدید قرار میدادند،ولی الان واقعا عجیبه که هیچ سایتی از همچبن کاری انتقاد نمیکنه حتی شما که ادعای بیطرفی میکنید.البته شاید برای اعلام اسامی تیم ملی پای چند نفر وسط باشه که اصلا تو کادر تیم ملی حضور فیزیکی ندارند و این امر باعث حمایت شماها شده.
خدا داند.
لطفا نظرم را تایید کنید.