کد خبر : 63521
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 11:42
-

دبیری:می خواهیم نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری داشته باشیم/باشگاه‌داری یا از روی دیوانگی است یا عشق و علاقه زیاد

دبیری:می خواهیم نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری داشته باشیم/باشگاه‌داری یا از روی دیوانگی است یا عشق و علاقه زیاد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره آخرین وضعیت نیمکت هدایت تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: با جواد اصغری مقدم به توافقات نهایی رسیدیم و در این هفته به دوبی می‌روند تا با آقای کارلوس (مربی فصل گذشته تیم) هم صحبت کنند تا او هم به جمع کادر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری درباره آخرین وضعیت نیمکت هدایت تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: با جواد اصغری مقدم به توافقات نهایی رسیدیم و در این هفته به دوبی می‌روند تا با آقای کارلوس (مربی فصل گذشته تیم) هم صحبت کنند تا او هم به جمع کادر فنی اضافه شود.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تبریز افزود: ما در فصل گذشته تیم خوبی داشتیم و باوجود هزینه کمی که انجام داده بودیم، تا ۲ هفته پایانی شانس قهرمانی داشتیم ولی می‌خواهیم نسبت به فصل گذشته جایگاه بهتری به دست آوریم؛ امیدواریم بتوانیم نیروهای خوبی جذب کنیم و در کورس رقابت باشیم.

وی با اعلام اینکه بازیکنان باتجربه دبیری همچنان در این تیم می‌مانند، تأکید کرد: همه بازیکنان اصلی و پیشکسوت تیم مثل فرهاد فخیم، رشید قلی پور و … در فصل جدید نیز در تیم هستند و در کنار این نفرات دنبال چند بازیکن دیگر هم هستیم تا آن‌ها نیز به تیم اضافه شوند.

دبیری درباره وضعیت مالی باشگاه دبیری و حمایت سایر نهادهای استانی از این تیم گفت: ما از همان ابتدا باشگاه را کاملاً با هزینه شخصی اداره می‌کنیم ولی توقع داریم با توجه به اینکه دبیری از قدیمی‌ترین تیم‌های فوتسال استان است، از آن حمایت شود تا با دلگرمی کوچکی این بار علاوه بر قهرمانی لیگ برتر، قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را هم به دست آوریم.

رئیس هیئت‌مدیره باشگاه دبیری تصریح کرد: تنها سرمایه ما در این سال‌ها حمایت هواداران و رسانه‌ها بوده است و همیشه با دلگرمی که آن‌ها به تیم داده‌اند به فعالیت و تلاش خود ادامه داده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که باوجود هزینه‌های سرسام‌آور تیم داری در لیگ برتر علت ادامه فعالیت باشگاه دبیری با بودجه شخصی چه بوده است، عنوان کرد: این سؤال کاملاً منطقی است و پاسخ آن بیش‌تر از ۲ حالت نیست؛ سرمایه‌گذاری در ورزش یا باید از روی دیوانگی باشد یا از روی چنان عشق و علاقه‌ای باشد که فرد بتواند هزینه و زحمت باشگاه‌داری را به دوش بکشد.

دبیری افزود: امروز باشگاه دبیری با تجربه ۱۵ساله توانسته است به مرحله بالایی از پختگی در رشته فوتسال برسد و حمایت هوادارانی که هیچ‌گاه ما را تنها نگذاشته‌اند در کنار ایجاد زمینه برای پرورش استعدادهای بومی، بزرگ‌ترین انگیزه ما بوده است ولی با توجه به مشکلات فعالیت در سطح لیگ برتر، با سختی‌ها و دوندگی‌های زیادی توانسته‌ایم تیم را اداره کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.