کد خبر : 63539
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 17:06
-

مذاکره مقاومت البرز با سه گزینه هدایت این تیم/فلاح و یک مربی دیگر برنامه دادند

مذاکره مقاومت البرز با سه گزینه هدایت این تیم/فلاح و یک مربی دیگر برنامه دادند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسوولان تیم فوتسال مقاومت البرز با در دست داشتن برنامه ۳ مربی لیگ برتری در پی سر و سامان دادن به نیمکت کادرفنی خود هستند. جلسه هیات مدیره باشگاه مقاومت البرز با حضور اعضا برگزار شد که طی آن مسوولان در خصوص منابع مالی، وضعیت سربازان، کادرفنی آینده و برنامه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مسوولان تیم فوتسال مقاومت البرز با در دست داشتن برنامه ۳ مربی لیگ برتری در پی سر و سامان دادن به نیمکت کادرفنی خود هستند.
جلسه هیات مدیره باشگاه مقاومت البرز با حضور اعضا برگزار شد که طی آن مسوولان در خصوص منابع مالی، وضعیت سربازان، کادرفنی آینده و برنامه هایی که در دست بود، بحث کردند.

نظری از مسوولان باشگاه مقاومت البرز در این خصوص گفت: تکلیف کادرفنی تیم فوتسال مقاومت البرز طی هفته های جاری و آینده مشخص می شودتا با توجه به تاریخ آغاز رقابت های لیگ برتر البته اگر بدون تغییر بماند، ۲۵ اردیبهشت ماه تمرینات تیم آغاز شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکلیف برخی از بازیکنان مشخص شده و تا شروع تمرینات دیگر بازیکنان مشمول خدمت نیز به تیم اضافه خواهند شد به همین دلیل تنها دغدغه تیم مربوط به کارد فنی خواهد شد.
وی افزود: تا کنون از فلاح که گزینه پررنگ مریگیری ماست برنامه مکتوب گرفته شده البته با دو گزینه دیگر هم صحبت هایی شده است که یکی برنامه مکتوب ارائه داده و دیگری به صورت شفاهی شرایطی را مطرح کرده است. البته تصمیم نهایی به هیات مدیره برمی گردد تا بتوانند فرد مورد نظر و سازگار با شرایط مقاومت البرز را انتخاب کنند.

وی افزود: به دلیل اینکه برخی از سربازان برای از سربازکردن خدمت سربازی تحصیل را بهانه می کنند و افرادی در لیست به چشم می خورند که ۱۲ سال برای کسب یک مدرک زمان صرف کرده اند، از سازمان نظام وظیفه خواسته ایم که گواهی تحصیلی سربازان را تحویل بگیرند و استعلام کنند در صورتیکه صخت نداشته باشد این بازیکنان به سرعت باید خودشان را به باشگاه معرفی کنند.
منبع:yjc

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.