کد خبر : 63651
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 16:23
-

ابطحی:با یکی از تیم های مدعی قهرمانی مذاکره کرده ام/ توقع مسئولان شهروند برای بومی سازی تیم غیرمنطقی بود

ابطحی:با یکی از تیم های مدعی قهرمانی مذاکره کرده ام/ توقع مسئولان شهروند برای بومی سازی تیم غیرمنطقی بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی سرمربی فصل گذشته شهروند ساری گفت: یکی از تیم های لیگ برتری که هدف قهرمانی دارد درخواست همکاری داشت و در صورت رسمی شدن مذاکرات نام تیم را اعلام می کنم. ابطحی مربی فوتسال کشورمان گفت: تجربه همکاری با تیم هایی که خواهان بقاء در لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید مهدی ابطحی سرمربی فصل گذشته شهروند ساری گفت: یکی از تیم های لیگ برتری که هدف قهرمانی دارد درخواست همکاری داشت و در صورت رسمی شدن مذاکرات نام تیم را اعلام می کنم.
ابطحی مربی فوتسال کشورمان گفت: تجربه همکاری با تیم هایی که خواهان بقاء در لیگ برتر هستند به من آموخته که مسئولان در زمان مذاکره با سرمربی قول های مساعد می دهند اما در هنگام عمل یا پرداخت نمی توانند تعهدات خود را عملی کنند. این شرایط به طور مستقیم با عملکرد تیم در ارتباط است و روحیه نفرات از شرایط تاثیر می گیرد.

وی افزود: در تیم شهروند ساری نیز همین شرایط برقرار بود، جدای از مسائل مالی توقع مسئولان باشگاه برای بومی سازی تیم غیرمنطقی بود زیرا برای احقاق این مورد فرصتی ۵ تا ۱۰ ساله نیاز است تا تیم شهروند ساری تمام وابستگی های خود را به نیروهای غیربومی از بین ببرد و زمان زیادی برای پرورش بازیکنان بومی داشته باشد، این نظر فنی شخصی است که سال ها در ورزش فوتبال و فوتسال کشور فعالیت داشته است.

ابطحی ادامه داد: با اینکه شهرداری ساوه نیز در جدول شرایط مشابهی با شهروند ساری داشت اما مسئولان این تیم در بحث مدیریتی برخورد قوی داشتند و به تمام تعهدات خود جامه عمل پوشاندند تا در صورت بروز مشکل به صورت خودکار مقصر مشخص باشد.

وی در خاتمه خاظر نشان کرد: با وجود اینکه تا آغاز لیگ زمان زیادی مانده اما از یک تیم لیگ برتری پیشنهاد همکاری دارم و این تقاضای زود هنگام به این دلیل است که تیم مورد نظر برای قهرمانی بسته می شود، در صورت رسمی شدن مذاکرات نام تیم را اعلام می کنم.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.