کد خبر : 63601
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 11:43
-

احمدی:به دلیل مشکلات مالی ، امتیاز آذرخش را واگذار می کنیم/تا پایان هفته جاری تیم واگذار می شود

احمدی:به دلیل مشکلات مالی ، امتیاز آذرخش را واگذار می کنیم/تا پایان هفته جاری تیم واگذار می شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از دلایل فروش امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال این باشگاه به استانهای کرمان یا فارس خبر داد. حسین احمدی سرخونی یکی از دلایل فروش امتیاز تیم فوتسال آذرخش را پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی سال گذشته عنوان کرد. وی افزود : مشکلات مالی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس از دلایل فروش امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال این باشگاه به استانهای کرمان یا فارس خبر داد.
حسین احمدی سرخونی یکی از دلایل فروش امتیاز تیم فوتسال آذرخش را پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان و کادر فنی سال گذشته عنوان کرد.
وی افزود : مشکلات مالی این باشگاه بسیار زیاد است وبه همین علت اعضای هیات مدیره تصمیم بر فروش امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال به دو استانی که خواهان خرید این امتیاز هستند گرفته اند.
احمدی سرخونی به مشکلات سال گذشته این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور اشاره کرد و گفت : سال گذشته تعدادی از مسئولان استان قول های برای همکاری دادند که فقط از آن ارگان ها مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس و اعضای شورای شهر بندرعباس به تمامی تعهداتشان به این تیم مردمی پایبند بودند.
مدیرعامل و مؤسس باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس افزود : تلاش های زیادی شده است تا این تیم با بازیکنان و کادر فنی بومی به این جایگاه برسد، اما مهمترین عامل در هر باشگاه برای حضور در یک فصل ، مشخص شدن بودجه مالی است که متاسفانه این باشگاه سال گذشته بدون هیچ منبع مالی کار خود را در لیگ برتر آغاز کرد.
حسین احمدی گفت : در صورتی که اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان مجوز خروج امتیاز دهد تا پایان هفته جاری امتیاز تیم لیگ برتری فوتسال آذرخش را به یکی از دو استان کرمان یا فارس فروخته می شود.
تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس پارسال در نخستین تجربه حضور خود در لیگ برتر کشور با قرار گرفتن در مکان هفتم جدول بعنوان پدیده لیگ قرار گرفت .
منبع:خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.