کد خبر : 63699
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 19:20
-

افتخاری:درهای تیم‌ملی بر روی بازیکنان شایسته باز است

افتخاری:درهای تیم‌ملی بر روی بازیکنان شایسته باز است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال گفت: لیست اعلام شده کادر فنی تیم‌ملی نهایی نیست و هنوز هم درهای تیم‌ملی به روی بازیکنان شایسته منطبق با معیارهای کادر فنی تیم‌ملی باز است. سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت: اولین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بیشتر به جهت دوره بدنسازی و آماده کردن بازیکنان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال گفت: لیست اعلام شده کادر فنی تیم‌ملی نهایی نیست و هنوز هم درهای تیم‌ملی به روی بازیکنان شایسته منطبق با معیارهای کادر فنی تیم‌ملی باز است.
سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال اظهار داشت: اولین اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بیشتر به جهت دوره بدنسازی و آماده کردن بازیکنان است که در ایام تعطیلات عید تمرین هماهنگ نداشته و از این لحاظ می‌تواند اولین گام مهم برای آماده‌سازی تیم‌ملی در راه جام جهانی تلقی شود.
وی با اشاره به لیست ۲۲نفره تیم‌ملی ایران تاکید کرد: طی جلسه خوبی که با ناظم‌الشریعه داشتیم قرار بر این شد که کادر فنی تیم‌ملی با شروع لیگ، بازی‌های لیگ فوتسال را هم زیر نظر بگیرند و چنانچه بازیکن خوب و شایسته‌ای را که بتواند به تیم‌ملی کمک کند را واجد شرایط دیدند به تیم‌ملی اضافه کنند.
رئیس کمیته فوتسال در خاتمه متذکر شد: تیم‌ملی فوتسال ما در جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اهداف بزرگی در سر دارد و کل عوامل تیم‌ملی ما عزمشان را جزم کرده‌اند تا بار دیگر موفقیت جدیدی برای فوتسال ایران خلق کنند.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.