کد خبر : 63594
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 10:01
-

افتخاری: نه؛هیات رئیسه: بله!

افتخاری: نه؛هیات رئیسه: بله!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با تشکیل هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال،قرار است هفته آینده در مورد زمان شروع لیگ برتر تصمیم قطعی گرفته شود. با توجه به تغییر زمان جام باشگاه های آسیا و اعتراض ناظم الشریعه به تعطیلی کم لیگ برتر به خاطر تیم ملی پیش از جام جهانی،پیش بینی تغییر در زمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با تشکیل هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال،قرار است هفته آینده در مورد زمان شروع لیگ برتر تصمیم قطعی گرفته شود. با توجه به تغییر زمان جام باشگاه های آسیا و اعتراض ناظم الشریعه به تعطیلی کم لیگ برتر به خاطر تیم ملی پیش از جام جهانی،پیش بینی تغییر در زمان شروع لیگ بود اما حالا نظرات متفاوتی در این باره شنیده می شود و به نظر می رسد افتخاری به عنوان رئیس کمیته فوتسال نظر متفاوتی با هیات رئیسه سازمان لیگ دارد. افتخاری در مورد زمان شروع لیگ برتر تاکید کرده که بازی ها در همان تاریخ ۱۵ تیرماه که پیش از این اعلام شده بود برگزار می شود اما کریم منصوری یکی از اعضای هیات رئیسه در این مورد می گوید: احتمال دارد که تاریخ شروع لیگ تغییر کند چرا که آغاز رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا تغییر کرده است. البته باید جلسه برگزار شود و در این باره تمامی اعضا تصمیم بگیرند.

نجاریان دیگر عضو هیات رئیسه هم می گوید: بحث های مربوط به تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال باید در نخستین جلسه رسمی هیات رییسه مورد بررسی قرار گیرد زیرا در جلسه سال قبل هیات رییسه با تصور اینکه جام باشگاههای آسیا در مرداد ماه برگزار می شود تاریخ آغاز لیگ را تنظیم کرد اما حالا که با تغییر در برنامه های کنفدراسیون آسیا رقابت ها در تیرماه برگزار می شود به طور حتم باید در برنامه تغییری ایجاد شود زیرا تیم تاسیسات دریایی ایران نماینده شایسته کشورمان در جام باشگاههای آسیا است و باید به فکر مشکلات این تیم هم باشیم.از سوی دیگر ما برای تیم ملی و برای جام جهانی ۲۰ روز فرصت تعیین کردیم و حالا سرمربی تیم ملی درخواست مهلتی ۱ ماهه دارد که کاملا منطقی است و بازیهای تدارکاتی نیز باید در برنامه منظور شود با این اوصاف تاریخ آغاز لیگ قابل تغییر متصور خواهد بود.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.