کد خبر : 63628
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 12:25
-

سرگیجه در بندرعباس!/احمدی:تکذیب می کنم،قصد فروش آذرخش را نداریم

سرگیجه در بندرعباس!/احمدی:تکذیب می کنم،قصد فروش آذرخش را نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که در خبری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان داشتیم که مدیران باشگاه آذرخش بندرعباس به دنبال فروش امتیاز خود هستند و احمدی مدیرعامل این باشگاه هم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از قطعی بودن انتقال این تیم به یکی از دو استان کرمان یا فارس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در شرایطی که در خبری به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان داشتیم که مدیران باشگاه آذرخش بندرعباس به دنبال فروش امتیاز خود هستند و احمدی مدیرعامل این باشگاه هم در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما از قطعی بودن انتقال این تیم به یکی از دو استان کرمان یا فارس خبر داده بود،این مدیرعامل دقایقی پیش در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران انتقال امتیاز آذرخش را تکذیب کرد تا ما در این رابطه مثل شما دچار سرگیجه شویم.حسین احمدی مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون فروش امتیاز تیم فوتسال آذرخش را یک شایعه دانست و گفت: امتیاز آذرخش فروشی نیست زیرا این امتیاز مال مردم هرمزگان است وبا تمام مشکلات مالی سعی بنده به عنوان مدیرعامل تیم این است که امتیاز را حفظ کنیم.

حسین احمدی سرخونی اظهارداشت: برای به دست آوردن سهمیه لیگ برتر من وخیلی از دوستان خون دل خورده ایم پس به این راحتی این امتیازرا ازدست نخواهیم داد.

وی بیان کرد: متاسفانه درچندروز اخیر خبرهای درمورد فروش امتیاز تیم آذرخش به یکی از استان های کرمان وفارس درسایت ها وفضاهای مجازی منتشر شده بود که بنده این خبررا یک شایعه ای می دانم وآن را رد می کنم .

احمدی گفت: اگر می خواستم ساده ترین راه که فروش امتیازاست را انتخاب کنم این کار را در نیم فصل گذشته که مشکلات مالی داشتیم وهنوز هم درگیرآن هستیم انجام می دادم.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون گفـت:برای این که بتوانیم ادامه حیات بدهیم نیازبه حمایت همه جانبه مسوولین داریم وامیدوارم این حمایت هرچه زودتر رخ دهدتا بنده ازخجالت بازیکنان وکادر فنی در بیایم وبه فکر حضوری قوی در این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشیم .

وی در پایان گفت: فروش امتیاز که اصلا با آن موافق نیستم آخرین راه نجات تیم از بحران مالی است که امیدوارم این اتفاق هیچ وقت رخ ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶

آذرخش اصلا فروشی نیست ………….می خوام دنیانباشه اگه آذرخش نباشه ………..اگه تیموبفروشند مردم می ریزند توخیابون وبراآقازاده ها خیلی بد تموم میشه قابل توجه مسولان

علی سینا یاسر ممد رسول مهرداد پنجشنبه , ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴

مسولین حمایت کنید….فقط ب فکر خودتون نباشید…بازیکنان هنوز پولشون نگرفتن…حمایت لطفا…کاری نکنید اذرخش هم مثل الومینیم و شهرداری شه…