کد خبر : 63610
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 11:47
-

طاهری:لیگ فوتسال عراق به تعویق بیافتد به تیم گاز نمی‌روم

طاهری:لیگ فوتسال عراق به تعویق بیافتد به تیم گاز نمی‌روم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره آخرین وضعیت حضورش در تیم گاز عراق به همراه چند بازیکن دیگر ایرانی، گفت: هنوز حضورم در تیم گاز عراق مشخص نیست. اگر برنامه مسابقات لیگ این کشور عقب بیافتد، یه این تیم نخواهم رفت. وی افزود: تیم گاز عراق برای پنج مسابقه نهایی در لیگ این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد طاهری درباره آخرین وضعیت حضورش در تیم گاز عراق به همراه چند بازیکن دیگر ایرانی، گفت: هنوز حضورم در تیم گاز عراق مشخص نیست. اگر برنامه مسابقات لیگ این کشور عقب بیافتد، یه این تیم نخواهم رفت.

وی افزود: تیم گاز عراق برای پنج مسابقه نهایی در لیگ این کشور ما را می‌خواهد که شاید کل مسابقات در ۱۰ روز تمام شود. من با مسئولان باشگاه گاز صحبت کردم که اگر بازی‌های این تیم تا اواخر اردیبهشت و یا اوایل خرداد تمام شود، به این تیم خواهم رفت.

بازیکن تیم ملی فوتسال تاکید کرد: لیگ برتر خودمان و اردوهای تیم ملی را هم داریم و برای همین برنامه‌هایمان باید هماهنگ شود.

طاهری در پایان در خصوص تیم ملی فوتسال و بالارفتن توقعات از این تیم برای مسابقات جام جهانی، گفت: قطعا با قهرمانی در جام ملتها، توقعات از تیم ملی بالاتر رفته است. در جام جهانی همه تیم‌ها مدعی هستند و با امکانات عالی وارد مسابقات خواهند شد. امیدوارم امکانات بیشتری در اختیار تیم ملی قرار بگیرد که بتوانیم به عنوانی که شایسته تیم ایران است، دست یابیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.