کد خبر : 63667
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1395 - 16:08
-

ناظم الشریعه:پاداش ها قبل از اردو پرداخت می شود/زمان شروع لیگ تغییر می کند

ناظم الشریعه:پاداش ها قبل از اردو پرداخت می شود/زمان شروع لیگ تغییر می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به منظور ساماندهی به برنامه های پیش رو تیم ملی فوتسال و مغایرت نداشتن آنها با لیگ برتر امروز با افتخاری و صانعی جلسه داشتیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم برنامه های پیش از لیگ تیم ملی تا ۲۰ خرداد ماه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: به منظور ساماندهی به برنامه های پیش رو تیم ملی فوتسال و مغایرت نداشتن آنها با لیگ برتر امروز با افتخاری و صانعی جلسه داشتیم. در همین راستا تصمیم گرفتیم برنامه های پیش از لیگ تیم ملی تا ۲۰ خرداد ماه یعنی آغاز ماه مبارک رمضان ادامه پیدا کند و با فرا رسیدن این ماه تمام بازیکنان تنها در اختیار تیم های خود باشند تا به این صورت بازیکنان فشار جسمی زیادی تحمل نکنند و مربیان نیز زمان برای هماهنگی تیم در اختیار داشته باشند، در تمام مراحل تدوین برنامه های تیم ملی به فکر بازیکنان و سرمربیان هستم زیرا این افراد رکن اصلی موفقیت تیم ملی در جام جهانی هستند.

یکی از موضوعات مهم جلسه تاریخ برگزاری لیگ برتر فوتسال بود که با توجه به شرایط تغییر می کند ما به دلیل عدم حضور جابری این تاریخ مسکوت خواهد ماند تا برنامه ریزی ها توسط وی به تاریخ مورد نظر بار دیگر تغییر کند.

ناظم الشریعه در ادامه بیان داشت: پس از جلسه با مسئولان فوتسالی با کفاشیان گفتگویی داشتیم که طی آن گزارش از تدارک برنامه ها به وی داده شد و پس از آن در خصوص دو موضوع مهم کیفیت تدارکات و پاداش بازیکنان مورد بحث قرار گرفت.

از آنجا که سطح رقابت های آسیایی با جام جهانی قابل مقایسه نیست از ریاست فدراسیون فوتبال خواستم ارتقاء کیفیت محسوسی در تدارکات تیم ملی و وضعیت اردوهای داخلی داشته باشیم در این صورت نظم حاکم بر تیم ملی باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود.

دیگر مورد هم در ارتباط با کفاشیان مبحث مهم پاداش ها بود که اهمیت به سزایی دارد از این رو کفاشیان قول داد تا قبل از اولین اردوی تیم ملی در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه پاداش ها پرداخت شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲

گفته باشم اگه پاداشها پرداخت نشه پا کاپیتان محمد کشاورز هم حالا حالاها خوب نمیشه!

نام ... سه شنبه , ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

لیگ باید ١۵ روز زودتر شروع بشه